Olipas Eestissä hyvät valikoimat Ruattista en oo sen sijaan löytänyt kuin pesnalla käyviä häkättimiä Ruattalaistenhan ei tartte maksaa saksantuliaisistaan kuin symboolinen oliko se 3500SKr korvaus valtiolle - kyllä täällä härmälässä on kaikki niin hyvinaudimies kirjoitti:Niitä on ruotsissa vähän ennemmän kuin suomessa ja hinnatkaan ei ole ihan pilvissä Kiitos siitä ruotsalaisen verotuksen ja kulttuurin eron suomen välillä....
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
G-mallin mersu ja sen maahantuonti ???
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Joo eestissä on hyvät valikoimat , koska tulleet saksasta! Toi linkittämäni Hopee gee? Vm-82 ja Om603:n nokalla? Mutta toi oli vanhemmalla sisutuksella , aika karupeli. On niitä ruotsissa , pitää vaan olla oikeat linkit?
Meillä onneksi tytäryhtiö ko.maassa ja homma pelaa...... Vaikka oma ruotsinkielen taito onkin... Jaa de jöö jaar ja mycke braa.. .
Pitäiskö meidän "suksi" lähtee käymään virossa? Otetaan pari kaveria mukaan ja soitetaan tutuille , että nyt ois tarvetta Geestä!. Jätetään takapenkit sinne ja täytetään tila olu****... Öhmm... varaosilla
Meillä onneksi tytäryhtiö ko.maassa ja homma pelaa...... Vaikka oma ruotsinkielen taito onkin... Jaa de jöö jaar ja mycke braa.. .
Pitäiskö meidän "suksi" lähtee käymään virossa? Otetaan pari kaveria mukaan ja soitetaan tutuille , että nyt ois tarvetta Geestä!. Jätetään takapenkit sinne ja täytetään tila olu****... Öhmm... varaosilla
big jopo
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tuossa kaupassa tahtovat ne autot olla sitä mitä luvataankin.
Edes sisään ei pääse soittamatta ovikelloa ja esittelemällä itseään sekä asiaansa
Kaveri tuonne kerran meni, soitti ovikelloa, tultiin portti avaamaan, lompsi pihaan ja samantien sai kävellä ulos
Edes sisään ei pääse soittamatta ovikelloa ja esittelemällä itseään sekä asiaansa
Kaveri tuonne kerran meni, soitti ovikelloa, tultiin portti avaamaan, lompsi pihaan ja samantien sai kävellä ulos
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
JuuJiitek kirjoitti:krhöm.... tuota...se on tainnu sadetta luvata ja kun huomenna oon luvannu auttaa siivouksessakin.audimies kirjoitti:Vaikka heti , jos sopii?Jiitek kirjoitti: Niin millon sitä lähetään?
Ei pysty kykeneen vielä - tämä homma on vielä huokailuasteella Tietenkin huoltoautona tjsp mutta kun pitäis olla nuita penkkilöisiä enemmän kuin 2 Mutta pittää selevittää kaikki detaljit ensin ja varmistua että onko tämä ohimenevä kuume vai pysyvämpi olotila josta ei pääse ohi muuten kuin hankkimalla tuommosen vankkurin pihaan Paljon tuohon pitää rallaa löytyä, turhankin paljon
Kun sais vanhat saamisensa pois niin kaikkien vanhojen maksujen jälkeen helepottais hengittäminen ja sitten vois vakavasti tuommostakin investointia suunnitella
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Jos Geen ostaa muuten kuin täysin työkaluksi, kannattaa melkein ostaa uudempi W463. Niissä on erona vanhempiin jatkuva neliveto, paremmat moottorit ja asiallisempi sisusta.
Tuoda ilmeisesti saa -93 ja vanhemmat ilman mitään veroja jos rekisteröi suoraan huoltoautoksi. Sitten on vaan kaksipaikkainen ja huoltomiehistö tavaratilassa. Lasketaanko lastenistuimet turvavöissä entisen takapenkin paikalla huoltomiehistöön?
Tuoda ilmeisesti saa -93 ja vanhemmat ilman mitään veroja jos rekisteröi suoraan huoltoautoksi. Sitten on vaan kaksipaikkainen ja huoltomiehistö tavaratilassa. Lasketaanko lastenistuimet turvavöissä entisen takapenkin paikalla huoltomiehistöön?
Itse en kyllä omien lasteni/lapseni kanssa kokeilisi edes teoriassa.kusti kirjoitti:Lasketaanko lastenistuimet turvavöissä entisen takapenkin paikalla huoltomiehistöön?
Veronkierron puitteissa kuljetan metsäautotiellä joskus jopa kymmenen metsämiehen porukkaa "vanhanlain säälittävyyspykälän mukaan" huoltoautoksi rekisteröityä pajeroriepua hyväksikäyttäen. Mutta pikitiellä tuossa pajerossani istuu 99 % 1+1 henkilöä.
Joku juttu mitä en ymmärrä? Miksei saisi normaalille henkilömäärälle, maastohenkilöautoksi tai henkilöautoksi, mitä ne nyt siihen aikaan oli, kunhan vain on neliveto ja voimanulosotto. Ei sillä, että itekkään niitä veroja kiinnostaisi maksella mutta kuitenkin.Tuoda ilmeisesti saa -93 ja vanhemmat ilman mitään veroja jos rekisteröi suoraan huoltoautoksi.
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
No katos ennen 6/93 rekisteröidyt maastohenkilöautot ovat ns. 50% autoveron alasia, Mutta onnistuuko se tullissa niin toinenasia.Ja uustuonnin olessa kyseessä katsoo tulli tämänhetkisen markkina-arvo. Ja paljonkohan tuommoinen 93 G-mersu kaikilla varusteilla maksaa suomessa . Tästä määräytyy vero mitä ilmeisimmin 30% noin karkeesti ja valituksen kautta saa mahdollisesti takas jotain kipurahoja.Jiitek kirjoitti:Joku juttu mitä en ymmärrä? Miksei saisi normaalille henkilömäärälle, maastohenkilöautoksi tai henkilöautoksi, mitä ne nyt siihen aikaan oli, kunhan vain on neliveto ja voimanulosotto. Ei sillä, että itekkään niitä veroja kiinnostaisi maksella mutta kuitenkin.Tuoda ilmeisesti saa -93 ja vanhemmat ilman mitään veroja jos rekisteröi suoraan huoltoautoksi.
Jos auto kuitenkin paketti /huoltoajoneuvo , niin autoverovapaa . Tosin henkilö määrä pienenee. Ja tämäkin jokin kuukausi vuonna 1992.
Järkevin keino tuoda semmoinen on katsastaa se jo alkuperäismaassa pakuksi/ erikoisajoneuvoksi , niin ei mee vippasena. Eli saksassa vaan lidiliin ostamaan työkaluja ja takapenkit tyyliin "West coast custom" Roskikseen ja leimalle. Tämän jälkeen auton rekisteröinti suomessa helpompaa.
big jopo
Juujuu eli pienemmällä verolla kuiteski... Markkina-arvo vain tuollaisella "uudella" G:lla on suomessa aika korkea, sanoisinko pilviä hipova.
Eikös ne suomalaiset ole saksanmaalla samassa kategoriassa kuin baltit, venäläiset ja turkkilaisetkin. Ihmettelevät, että mitä ihmettä ne noilla purkaamoille valmiilla autoilla oikein siellä tekee kun penkitkin poistavat -sopiiko sinne sitten enemmän porukkaa kyytiin? (vrt. Afrikkataksit)
Onneksi palkat tuntuu kaikilla nousevan, parhailla yli kymmentäkin prosenttia, saapahan kohta hakea autot suoraan uutena autoliikkeestä.
saksassa vaan lidiliin ostamaan työkaluja ja takapenkit tyyliin "West coast custom" Roskikseen ja leimalle.
Eikös ne suomalaiset ole saksanmaalla samassa kategoriassa kuin baltit, venäläiset ja turkkilaisetkin. Ihmettelevät, että mitä ihmettä ne noilla purkaamoille valmiilla autoilla oikein siellä tekee kun penkitkin poistavat -sopiiko sinne sitten enemmän porukkaa kyytiin? (vrt. Afrikkataksit)
Onneksi palkat tuntuu kaikilla nousevan, parhailla yli kymmentäkin prosenttia, saapahan kohta hakea autot suoraan uutena autoliikkeestä.
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Onnistuskohan tehdä äänentoistolaitteiden huolto-auto? Sijoittas takaosaan 42" näytön ja 19kpl vahvareita yms. tarpeellista. Jättäisi rca-liittimiä riittävästi näkyviin takaosaan , että näihin kytketään huolto tilanteissa laitteita? Jaa niin joka semmoisesta tykkää? Valmis musapoppisauto pienelläverolla ja tytöt tykkäis
Tosiaan tuota markkina-arvoo ei lasketa uudesta vaan vastaavanlaisesta suomen hintojen mukaan. Kun auto tuodaan "uus-tuontina". Itsellä menossa kartoitus "volkkarin" muuttamisesta henkilöautoksi ja vastaavaa ei oo suomessa kilvissä/liikenteessä. Jos saan ne uskomaan , että toihan on tavan hilux , niin verot kohtalaiset , jopa miellyttävät? Ainut ongelma on vaan rek.otteessa lukeva "sondercap" Mitähän sekin tarkoittaa?
Tosiaan tuota markkina-arvoo ei lasketa uudesta vaan vastaavanlaisesta suomen hintojen mukaan. Kun auto tuodaan "uus-tuontina". Itsellä menossa kartoitus "volkkarin" muuttamisesta henkilöautoksi ja vastaavaa ei oo suomessa kilvissä/liikenteessä. Jos saan ne uskomaan , että toihan on tavan hilux , niin verot kohtalaiset , jopa miellyttävät? Ainut ongelma on vaan rek.otteessa lukeva "sondercap" Mitähän sekin tarkoittaa?
big jopo