Skiben ML W164 pikkukauppakassi
ja sitte
outoa naksuttelua pellin alta
ei tule kylmää vaikka pihalla pakkasta
ikkunat hikoilee sisäpuolelta enemmän kuin itse salilla
kompura??
onko siinä älyä? kertooko se vikoja?
outoa naksuttelua pellin alta
ei tule kylmää vaikka pihalla pakkasta
ikkunat hikoilee sisäpuolelta enemmän kuin itse salilla
kompura??
onko siinä älyä? kertooko se vikoja?
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ei malttanut olla koskematta.
turbo pöydälle ja osiksi.
ebaystahan löytyy vaihtopalikkaa.
pyyhkijät sun muut piti purkaa pois edestä. siinä perjantai-ilta vierähti ja vähän lauantain aamua.
loppu tulos on kuitenkin parempi kuin ennen.
ei ylimääräisiä tökkimisiä kiihdytellessä.
ihme kahnaus- ja puhallusääni katosi.
moottori käyttäytyy mielestäni paremmin/sivistyneemmin kuin aikaisemmin.
syötteellä tehty reissu ja kaupungissa rällätty.. "näin sen vissiin pitäisi oikeasti toimia".
ilmeisesti syy oli johdinsiipipaketissa, joka oli muuten hankala saada takaisin oikealle kohdalle.




saapa nähdä miten käy kulutuksen

turbo pöydälle ja osiksi.
ebaystahan löytyy vaihtopalikkaa.
pyyhkijät sun muut piti purkaa pois edestä. siinä perjantai-ilta vierähti ja vähän lauantain aamua.
loppu tulos on kuitenkin parempi kuin ennen.
ei ylimääräisiä tökkimisiä kiihdytellessä.
ihme kahnaus- ja puhallusääni katosi.
moottori käyttäytyy mielestäni paremmin/sivistyneemmin kuin aikaisemmin.
syötteellä tehty reissu ja kaupungissa rällätty.. "näin sen vissiin pitäisi oikeasti toimia".
ilmeisesti syy oli johdinsiipipaketissa, joka oli muuten hankala saada takaisin oikealle kohdalle.




saapa nähdä miten käy kulutuksen

S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Saas nähdä, itelläkin kuume kova ja eteläisestä "Helsingistä" autoa katsomaan...
Käsitin kyllä kuitenkin, että kaikenkaikkiaan tuo pata on ihan perusvarma moottori. Eikö.
Saitko älyä siihen huurtumisongelmaan? Itellä S210 sama, mutta se on niin mätä, että varmaan vettä vaan suihkuaa pohjasta sisälle
Käsitin kyllä kuitenkin, että kaikenkaikkiaan tuo pata on ihan perusvarma moottori. Eikö.
Saitko älyä siihen huurtumisongelmaan? Itellä S210 sama, mutta se on niin mätä, että varmaan vettä vaan suihkuaa pohjasta sisälle

no jos viisas ja järkevä haluaa olla nii katselee jonkun nelipyttyisen.Skraba_ kirjoitti:
Käsitin kyllä kuitenkin, että kaikenkaikkiaan tuo pata on ihan perusvarma moottori. Eikö.
Saitko älyä siihen huurtumisongelmaan? Itellä S210 sama, mutta se on niin mätä, että varmaan vettä vaan suihkuaa pohjasta sisälle
kyllähän tuokin on hyvä mylly. kunhan hoitaa nuo tyyppi viat.
ei kyl mitään hajua miksi vetäsee nuo ikkunat huuruun.
olisikohan kennot nii likaiset.
yritin jotai tököttiä laittaa ilmastointikoneen sisuksiin mutta ei kovinkaan apua ollut.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
skibe kirjoitti:no jos viisas ja järkevä haluaa olla nii katselee jonkun nelipyttyisen.Skraba_ kirjoitti:
Käsitin kyllä kuitenkin, että kaikenkaikkiaan tuo pata on ihan perusvarma moottori. Eikö.
Saitko älyä siihen huurtumisongelmaan? Itellä S210 sama, mutta se on niin mätä, että varmaan vettä vaan suihkuaa pohjasta sisälle
kyllähän tuokin on hyvä mylly. kunhan hoitaa nuo tyyppi viat.
ei kyl mitään hajua miksi vetäsee nuo ikkunat huuruun.
olisikohan kennot nii likaiset.
yritin jotai tököttiä laittaa ilmastointikoneen sisuksiin mutta ei kovinkaan apua ollut.
Onko jossakin(tm) sisätilassa kosteutta (ja paljon)? Jos kerran akun navatkin oli tuolla tavalla muhjussa/homeessa? Mulla ei mene huuruun ollenkaan oikeastaan missään tilanteessa ja akkukotelo on ihan puhdas
Taisit muuten toissa viikolla olla samaan aikaan Kuusamontien valoissa? Lähdit pohjoiseen ja minä etelään

Nonim.
Itse pari tankillista ehtinyt nytbpolkea omaa "uutta" W164:sta, eikä ikkunat huurru, paitsi jos muksut ovat takapenkillä ja sadekelit.
Saas nyt nähdä, miten tuo kosla toimii. Lootan vikatiloja jo ehtinyt pelästymään. Toisella foorumilla siitä kirjoittelin ja pitää köydä tuossa piuhan nokassa.
Itse pari tankillista ehtinyt nytbpolkea omaa "uutta" W164:sta, eikä ikkunat huurru, paitsi jos muksut ovat takapenkillä ja sadekelit.
Saas nyt nähdä, miten tuo kosla toimii. Lootan vikatiloja jo ehtinyt pelästymään. Toisella foorumilla siitä kirjoittelin ja pitää köydä tuossa piuhan nokassa.
olisiko kennot ummessa tai jotain.Skraba_ kirjoitti:Nonim.
Itse pari tankillista ehtinyt nytbpolkea omaa "uutta" W164:sta, eikä ikkunat huurru, paitsi jos muksut ovat takapenkillä ja sadekelit.
välillä haisee tunkkainen.
moottoritieltä tullessa kun pysähdyn valoihin alkaa menemään ikkunat huuruun.. paranee vaan kun laittaa puhaltimia isommalle.
aijaiSkraba_ kirjoitti: Lootan vikatiloja jo ehtinyt pelästymään.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90