CDI203 kirjoitti:Taksipepe kirjoitti:
Eipä ollut jakopäässäkään vikaa ja kaikki polttoaineletkuihin/putkiin/suodattimeen/korkeapainepumppuun ja tankin pumppuun liittyvä on suljettu pois. Kampi- ja nokka-akselin asentotunnistimet on vaihdettu. Suuttimen juuret on kuivat puhtaat, joten sieltäkään ei paineet pääse vähenemään.
Kysymyksiä: Voiko suutin vuotaa myös takaisinpäin? Voiko tällaisen todeta ohivuotomittauksella?  

 
Kuinka pitkä se startti aika on ?
Miten vaiva alkoi ?
Miten siirto ja korkeapaine pumppu tutkittu
Mitä kaikkea tehty tähän mennessä?
Mitä shamni guru sieltä löysi tai epäili ?
 
Startti on noin 4-6 sekuntia, lupaa heti, mutta jatkaa tosiaan tuon ajan. Kone käy tosi nätisti. Tää on 260 tkm ajettu vaihtokone -07 318 CDI. Siihen sitten soviteltiin rikki menneestä -11 mallista 319 cdistä tarvittavat komponentit. 
Siirtopumppu testattu ja kp-pumpussa ei korjaamon mukaan viikaa (?). 
En päässyt gurun luokse kun joutui leikkaushoitoon ja on saikulla edelleen 

.
Auto oli perjantaina huollossa (kone ja laatikkoöljyt) tsekattiin kaikki pa-letkujen tiiviydet,  vaihdettiin yksi hehku ja evääksi sivistynyt arvaus, että suutin voi myös vuotaa ikäänkuin takaisinpäin(?). 
Tähän asti ehdyt asiat näkyy tässä ketjussa .