sprinter käyntiinlähtö
sprinter käyntiinlähtö
Elikkäpäs kyseessä on -00 216 cdi. Auto starttauttaa kylmänä ja kun sammuttaa ja saman tien koittaa käynnistää. Toinen oire on että paikallaan ottaa noin 2900 kierrosta mutta ajossa toimii ihan normaalisti ja käynti on tasaista. Staari ei anna mitään koodeja. Onko kellään suutinten maksimi vuotomäärää tiedossa tai tietoa siitä voiko railpaineen tunnistinta testata manuaalisesti? Suuttimet vuotaa kaikki kutakuinkin saman verran mutta ei ole tietoa että paljonko ne saisi vuotaa. Voihan tuo vika olla jossan muuallakin mutta oisi mukava päästä nuista varmuuteen
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: sprinter käyntiinlähtö
Siis ihan ei selvinyt tuo että mitä tekee tai ei tee,vesquu kirjoitti:Elikkäpäs kyseessä on -00 216 cdi. Auto starttauttaa kylmänä ja kun sammuttaa ja saman tien koittaa käynnistää. Toinen oire on että paikallaan ottaa noin 2900 kierrosta mutta ajossa toimii ihan normaalisti ja käynti on tasaista. Staari ei anna mitään koodeja. Onko kellään suutinten maksimi vuotomäärää tiedossa tai tietoa siitä voiko railpaineen tunnistinta testata manuaalisesti? Suuttimet vuotaa kaikki kutakuinkin saman verran mutta ei ole tietoa että paljonko ne saisi vuotaa. Voihan tuo vika olla jossan muuallakin mutta oisi mukava päästä nuista varmuuteen
suutimista saa tulla 20ml/min ja eroa niiten välillä max 20%
tyhjäkäynnin korjaus arvot max 5.0/hub
paineen tunistimen voi testa helpoiten niin että otta siitä johdon irti
jos käynistyy/johto irti mutta ei johto kiinni niin vikaa on,
voi sen testa *:rilakin
paikallan ei pidäkän kiertää kuin ~3000
(miksi pitäisikään enempää )
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Elikkäpäs, auto starttauttaa vaikka sen oisi just käynnistä sammuttanut ja saman tien koittaa käynnistää. Sama tilanne kylmällä ja kuumalla moottorilla. Staarilla katsottuna ei löydy koodeja ja tähän vikaan minun mielestä mahdollisesti liittyvät arvot ok. Oikeen kuumaksi kun auton ajaa niin käynnistyy kaikkeista huonointen. Suutinten arvot noilla toleransseilla oikeen hyvät ja lisäksi kokeiltu tuo paineensäädinhomma, piitkä startti ja auto ei lähtenyt käyntiin kun töpseli irti. Lisäksi vaihdettu nokka-akselin, kampiakselin asentotunnistimet ja kp pumpun tiivisteet+muoviputkia ja o-renkaita myös siihen paineen säätimeen. Ilmaa ei kyllä missään näy
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Paineensäädin juttuvesquu kirjoitti:Elikkäpäs, auto starttauttaa vaikka sen oisi just käynnistä sammuttanut ja saman tien koittaa käynnistää. Sama tilanne kylmällä ja kuumalla moottorilla. Staarilla katsottuna ei löydy koodeja ja tähän vikaan minun mielestä mahdollisesti liittyvät arvot ok. Oikeen kuumaksi kun auton ajaa niin käynnistyy kaikkeista huonointen. Suutinten arvot noilla toleransseilla oikeen hyvät ja lisäksi kokeiltu tuo paineensäädinhomma, piitkä startti ja auto ei lähtenyt käyntiin kun töpseli irti. Lisäksi vaihdettu nokka-akselin, kampiakselin asentotunnistimet ja kp pumpun tiivisteet+muoviputkia ja o-renkaita myös siihen paineen säätimeen. Ilmaa ei kyllä missään näy
jos paineen säätimestä ottaa johdon irti ei kuullu lähteä käyntiin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä