Kuinkas tuollaisessa W639:ssä on apumiehen bagin laita, saako sitä starilla vallan pois päältä ajatellen turvaistuinta vai onko ainoa mahdollisuus hankkia yhteensopiva istuin?
Entäpä moottoriasiat, lähinnä olen kytännyt jokusta 115cdi:tä ~-08-10 vuosilta. Mitä koneita näissä esiintyy ja mistä voi tunnistaa? Lähinnä siis tarkoitus vältellä om651:tä eikös sitäkin ole Vitoihin lykätty?
W639 airbag- ja moottorikyselyä
Akse-istuimia saa käytettynä ihan järkihintaan jos ei uuden noin kolmensadan hintaa ole valmis maksamaan. Aina turvavarusteiden pysyvä poiskytkentä nostaa ihokarvat pystyyn kun homman voi hoitaa suunnitellustikin.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
En näe järkeä sijoittaa kolmen viikon ruokarahoja turvaistuimeen (eikä oikeasti oikein ole varaakaan) sen vuoksi, että saksalainen p*rsereikä ei ole voinut käyttää sen vertaa järkeä että turvatyyny olisi poiskytkettävissä esimerkiksi auton virta-avaimen avulla. Käytössä on ehjä istuin johon tytär vielä jonkin aikaa sopii ja ajoneuvossa mihin tämä istuin sijoitetaan ei käytännössä koskaan matkusta kuin kuljettaja ja edellämainittu jälkikasvu joten bagin poiskytkennällä ei ole kenenkään turvallisuuteen negatiivista vaikutusta. Käytetyn turvalaitteen, jonka historiasta ei ole tietoa, hankkiminen ei minulle ole vaihtoehto kun kyseessä on ainoan lapseni turvallisuus.luokyio kirjoitti:Akse-istuimia saa käytettynä ihan järkihintaan jos ei uuden noin kolmensadan hintaa ole valmis maksamaan. Aina turvavarusteiden pysyvä poiskytkentä nostaa ihokarvat pystyyn kun homman voi hoitaa suunnitellustikin.
Palataan siis lähtöruutuun
