Moro.
Minkähänlaisia kokemuksia löytyy otsikon mukaisten autojen käyttäjiltä. Positiiviset ja negatiiviset ominaisuudet kiinnostaa.
Itsellä olisi tarkoitus hommata jokinmoinen dieseli koppiauto yhdeksänkymmentä luvulta, lähinnä MB, mutta muutkin merkin kiinnostavat... ehkä.
Minkähänmoisia eroa löytyy kuorma-auton, pakettiauton tai bussin välilä verossa ja vakuutus maksuissa.
Myös eri moottori vaihtoehdot kiinnostaa..
kiitos jo etukäteen vastauksista.
Vito vaiko Sprinter
Vitoa älä osta, varsinkaan CDI:nä. Vikaa vian perään jos ja kun niikseen sattuu.
Sprinterissä on omat murheensa, alapallonivelet eivät kestä ja ovat ikävät vaihtaa, 2.9 koneessa on monenlaista ongelmaa siinäkin jne... mutta parempi se on kuin Vito.
Helpoimmalla pääsisit jos löytäisit 210 / 310 D:n jossa on kori hyvässä kunnossa, tekniikka on uudempiin verrattuna toimivaa ja helppoa / edullista korjata jos jotain tulee.
Miksei 208 myös, mutta siinä ei ole voimaa yhtään liikaa.
Sprinterissä on omat murheensa, alapallonivelet eivät kestä ja ovat ikävät vaihtaa, 2.9 koneessa on monenlaista ongelmaa siinäkin jne... mutta parempi se on kuin Vito.
Helpoimmalla pääsisit jos löytäisit 210 / 310 D:n jossa on kori hyvässä kunnossa, tekniikka on uudempiin verrattuna toimivaa ja helppoa / edullista korjata jos jotain tulee.
Miksei 208 myös, mutta siinä ei ole voimaa yhtään liikaa.
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2334
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
Viton kansipahvi kestää max 200th syy liian pienet rakennepaksuudet lohkossa.Vetonivelet tehty meltoraudasta,ja mikä pahinta suojakumit uusion uusio kortsuista.Maalit atsovärejä.Ajolleen taas parhaita mitä rahalla saa.
Pikajuoksijasta ei voi vielä muuta sanoa kun ajolleen Transiitin luokkaa.
Tosin mittarissa vasta 60th No ehkä ne paranis jos kopissa olis lastina muutakin kun ilmakiväärin ruutia.
Pikajuoksijasta ei voi vielä muuta sanoa kun ajolleen Transiitin luokkaa.
Tosin mittarissa vasta 60th No ehkä ne paranis jos kopissa olis lastina muutakin kun ilmakiväärin ruutia.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
paku
Vitoista en tiedä.
Ajannu Sprinttereitä 7 vuotta ,voin sanoa .
Laita 312d alle ,kyllä 2,9 kone on vaan kelpo.
Alustasta kuluu lähinnä iskarit ja jarrut,raidetangon päät.
Koneissa ei ole ollut sanottavaa,vaihdelaatikon esi synkronointi(3)
voi vinoilla ,mutta helppo korjata.
Ruostuu.
Kuorkeissa yleensä paremmat varusteet ,kun pakuissa ja henkilö malleissa.(verotus)
Verrattuna Perinne 80luvun lopun pakuihin.
On sprintterissä luiston valvontaa ,ABS jarrua ,servoa yms
Niin unohda ne pikkukoneiset 208 yms.lelut
Terveisin Jamppa
sprinttereitä ja osia niihin löytyy
Ajannu Sprinttereitä 7 vuotta ,voin sanoa .
Laita 312d alle ,kyllä 2,9 kone on vaan kelpo.
Alustasta kuluu lähinnä iskarit ja jarrut,raidetangon päät.
Koneissa ei ole ollut sanottavaa,vaihdelaatikon esi synkronointi(3)
voi vinoilla ,mutta helppo korjata.
Ruostuu.
Kuorkeissa yleensä paremmat varusteet ,kun pakuissa ja henkilö malleissa.(verotus)
Verrattuna Perinne 80luvun lopun pakuihin.
On sprintterissä luiston valvontaa ,ABS jarrua ,servoa yms
Niin unohda ne pikkukoneiset 208 yms.lelut
Terveisin Jamppa
sprinttereitä ja osia niihin löytyy