290td Vario.
290td Vario.
Kyseessä on vario kuorma-auto jossa on 290Td moottori. Yön yli kun auto on parkissa tuntuisi polttoaine valuvan tankkiin päin, koska pitää sahata. Polttoainesuodatin tyhjenee noin puoleenväliin asti, kun muutaman tunnin on parkissa. Polttoaineen tuloputkessa ja myös paluupuolella näyttäisi olevan jälkeenpäin asennetut takaiskuventtiilit. Mistäköhän tämää mahtaisi johtua?
Tuosta lukemista
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=48119&highlight=
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=48119&highlight=
Yleensä nuo siirtopumpun suosittelijat ei tiedä että vanhas sprintteris on jakajapumppu.
Kaikki o-renkaat ja tiivisteet uusiksi. Polttoaineletkut tarkastaa ja niiden liitokset. Pumpun vuodot tarkastaa ja tiivistepaketti pumppuun maksaa noin 20€. Edellises linkis parit kuvat venttiileistä pumpussa mitkä tutkia.
Tuo suoraruisku pitäis lähteä pakkasesta ilman takaiskuja, venttiiliä, siirtopumppua tai muita mitä ei ole tehtaalla asennettu, mutta ilma on saatava pois polttoaineen seasta.
Kaikki o-renkaat ja tiivisteet uusiksi. Polttoaineletkut tarkastaa ja niiden liitokset. Pumpun vuodot tarkastaa ja tiivistepaketti pumppuun maksaa noin 20€. Edellises linkis parit kuvat venttiileistä pumpussa mitkä tutkia.
Tuo suoraruisku pitäis lähteä pakkasesta ilman takaiskuja, venttiiliä, siirtopumppua tai muita mitä ei ole tehtaalla asennettu, mutta ilma on saatava pois polttoaineen seasta.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla