Sprinter -01, sprintshift ja vauhtipyörä

Vaihteistot, kardaani, perä, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
Mikaman1
Viestit: 4
Liittynyt: 05.10.2012 20:17
Paikkakunta: Kouvola

Sprinter -01, sprintshift ja vauhtipyörä

Viesti Kirjoittaja Mikaman1 »

Onko kukaan laittanu Sprintshiftin kanssa perinteistä "kovaa" vauhtipyörää es. Tuningstudiolta tai Tamgearsin, paketeista?

Itellä meni alkuperäinen 2-massavp. ihan p_skaksi ja olis vaan aika houkuttelevan hintaisia nuo koko vp/kytkinpaketit.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

kova vauhtipyörä kaksoismassa pyörän tilalle

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Onkos ne tunig studio ym tarvikeena myytävät samaoja kuin nuo kovat vauhtipyörän/kytkimen osat

Kuva

sprinsiftiin laitessa ongelmaksi tulee ehkä paine laakeri
jos on eri mittainen"paksuinen"
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Tamgears:

kytkinpaketti kaksoismassavauhtipyörän korvaavalla kiinteällä vauhtipyörällä, ei hajoa koskaan, kaikki CDI-mallit …5/2006 tavalliset ja automaattivaihtajalla olevat sis. silmäneulalaakerin ja pultit

Huom! CDI-malleissa tietokonesopeutus tehtävä vauhtipyörän vaihdon yhteydessä
Mikaman1
Viestit: 4
Liittynyt: 05.10.2012 20:17
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Mikaman1 »

Ei niitä kovia vauhtipyöriä ollu kun sillä vanhalla kytkimen kuopan syyvyydellä eli 8mm. Ja ei sillä ole merkitystä kuin asetelmaan ja levyyn, ei painelaakeriin. Kun eihän niitä painelaakereitakaan ole sprintshiftiin kuin yhtä pituutta. Vaikka jossain muuta yritetään kertoakin. Se vauhtipyörän kytkinmen kuopan syvyysmuutos otetaan asetelmalla huomioon, jolloin kokonaismitta säilyy.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Kova vauhtipyörä

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Viimeksi muokannut CDI203, 13.2.2013 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Onhan noita maailma täynnä mutta ei löydy vanhempaan rintteriin. Tuossakin linkis joka satsi samalla numerolla ja kai se 316cdi on tosiaan vain 240mm halkaisijalla.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

et kirjoitti:Onhan noita maailma täynnä mutta ei löydy vanhempaan rintteriin. Tuossakin linkis joka satsi samalla numerolla ja kai se 316cdi on tosiaan vain 240mm halkaisijalla.
Vanhempaan? eli ei cdi koneiseen?
niihin en ole etsinyt
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Jep, vanhempaan 2,9 eli x12d. Ei löydy.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

et kirjoitti:Jep, vanhempaan 2,9 eli x12d. Ei löydy.
WANTED. :idea: Kertokaa jos törmäättä, Niitä on perimätiijon mukkaan ollu vanhemmassa pakukalustossa, mutta vissiin iliman VP-pumpun tarvitsemaa viisihampaista triggerikehää.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Easy Rider kirjoitti: Niitä on perimätiijon mukkaan ollu vanhemmassa pakukalustossa
Rivipumpullinen kaappi om602.940 ?

Merteil kirjoittaa jousellisesta levystä ja kiinteästä mutta sekoittaa varmaan kaapin ja rintterin?
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/client/index/32/10
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Voimansiirto”