mutta mites tämmöne korjataan ja mikä sielä on muuttanu muotoaan?
kuvasta en tiiä huomaako niin hyvin mutta pyörä on pysty suunnassa ylhäältä aika paljon ulkona.

vartin verran ku purkaa. etu säleikkö, toinen lokari ja kone pelti tosta vaan puuttuu. koneen vaihtoa varten ei tarvinnu ku säleikkö, konepelti ja etupalkki irrottaa.jovihava kirjoitti:Siitä että ostat Tiileriltä tai mese300:lta etuaksilan ja vaihtelet sen tuohon paikalleen, välissä voisi sen ehkä puslata jos haluaa, muttei ole pakko![]()
Ikävästi on kyllä käynyt
Miten paljon pittää touhuta että keula purkautuu tuolle tolalle? Tuohan alkaisi jo näyttää koneenvaihtoystävälliselle?
siis eihän se ookkaan kova homma ku löytyy kunnon vehkeet. mutta eikä sinne siis voi vaihtaa jotain osaa tai oikasta jotakin? vaan joutuu koko akselin nyt vaihtaa??jovihava kirjoitti:Se ei ole reissu eikä mikään jos matkustusauto on reissuunlähtökunnossa aikasemmin kuin vuorokausi ennen lähtöäParhaillaan on viimeisiä pultteja kiritty levikkeellä tien päällä
![]()
Jos sinä olet tuommoseen koneen vaihtanut niin ei kait siihen verrattuna etuakselin vaihtaminen ole etes isokaan homma. Tietysti siinä joutuu aukomaan semmosia suht isoja pultteja joita ei varmaan ole siitä koskaan avattu, saattavat vaatia lämpöä ja hellyyttä
joo näytti kyllä itellekki aluks aika v-mäiseks hommaks korjaa ruosteita mutta melko hyvät tilat sai ku lokarit irrotti.mese300 kirjoitti:Tosta mun varaosaraadosta en ainakaan ite enää etuakselia lähtis välttämättä tekemään,on nuo olkatapit siitä sen verta lopussa...kun sen kotia ajoin niin hyvä kun oma kaista riitti silleMutta ikäväähän se on kuin on noin päässyt käymään mutta tuo kuva valaisee aika hyvin miten tuonne saadaan keulaan tilaa,täytyykin alkaa tosissaan varmaan miettimään yhtä pientä hommaa omaankin autoon vielä uudelleen