Sprinter alatukivarren pultin irrotus

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Sprinter alatukivarren pultin irrotus

Viesti Kirjoittaja et »

Olisko -95 -06 välillä samallainen alatukivarsi Sprintteris?

Miten takimmainen alatukivarren pultti kuuluu oikeaoppisesti irrottaa kun on kierrelukitteella mutteri kiinni ja ainoastaan normaali kiintoavain mahtuu pitämään mutterista kiinni?
21mm kiintoavain ei pärjää kierrelukitteelle vaan levenee. Avolenkkiä tuskin saa kyseiseen paikkaan ja kestääkö sekään.

Sain irti kun tuli käytettyä kaikenlaisia sähkötyökaluja mutta dremeli ei paikkaan mahtunu. Toisenkin puolen pitäis irrottaa että saa alapallon vaihdettua, mutta ei tekisi mieli taistella takimmaisen pultin avaamises.

(tehtaalla tai edellinen omistaja laittanu ylimääräisen mutterin kyseiseen ahtaaseen tilaan niin ei tarvinnu lähteä kauppaan :) )
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

on siihen palloon prässi minkä saa tehtyy varsi paikollaanki tuu en viikolla rassuumiittii niin näät
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Kiitos.
Varmaan pitää tullakin joskus käymään mutta nyt on pallot vaihdettu.

Toisen puolen alatukivarren pultti lähti irti ongelmitta.
Vanha pallo lähti irti aika helposti kun oli laikannu reunan auki että aksila tuli pois kupista ja reunaan yksi poraus että jännitys lähti. Laikkaus myös pallon lyöntikohtaan. Bilteman isolla piikkarilla rojut pois kun ei jaksanu lyödä.
Uusi pallo meni kivasti paikalleen pakastettuna ja lyötiin sisään jollain 52mm sisähalkaisija paksulla putkella.

Kyllä piti tapella kummankin puolen iskarin kiinnityksen kans :evil: . Kaiketi kaks ukkoa oli liikaa kun asensin uudet iskarit yksin pari vuotta sitten ihan helposti, mutta täysin turhan vuoksi :cry:

Kyllä nuo koiranluut on yks vitsi vanhemmis sprinttereis :shock:
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Mikä iskareiden irrotuksessa oli ongelma? Mitkä koiranluut on sprinterissa riesana? :roll:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Kumit on väljät luontoaan. Vaihoin viime syssynä uudet marmorilta, kun olivat näin halvemmat pelkät kumit, kuin tarpeisosana koko luut. Katsuri v*ttuili edelleen että väljät on. Kuitenkaan rautaosissa ei näy rankempaa kulumaa. Asia ei oikeastaan muuttunutkaan miksikään.

Noh taas tuli herjauskehotus syynissä. Pakko oli sannoo jotta puhalla poika torveen, jos ei uuvet osat kelepaa taaskaan. :D

Se h*levetin keppi sieltä mihinkään putoo kuitenkaan ja pelaa täysin sen minkä voi pelata. :idea:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Jep. Väljät on ja jokin holkkisysteemi pitäis kehittää koiranluihin.

Iskarit olis pitäny irrottaa yläpäästä niin olis ollu helpompi kiinnittää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alusta”