ML 270cdi ajon-/käynnistyksenesto?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
ML 270cdi ajon-/käynnistyksenesto?
Mites tollasen MarjaLiisan immopilisaattori toimii? Katkaseeko startin herätteen vai ruokapuolen vai molemmat?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
No tuskin on sitten ajonesto kun v-tuilee, startti kun pyörii iloisesti. Oli vaan joku vanha vikakoodi tuosta ajonestosta.
Tuossa tuommonen auto syynäiltävänä, välillä jättää käynnistymäti tai vieteri on poskettoman pitkä. Hehkut uudet, löpölinjojen O-renkaat vaihettu eikä suuttimissa liikaa ohivuotoa paluupuolelle, railipaineet ok jne. Mitäs seuraavaks eppäilis? Koodeja ei enää oo eikä tuu.
Tuossa tuommonen auto syynäiltävänä, välillä jättää käynnistymäti tai vieteri on poskettoman pitkä. Hehkut uudet, löpölinjojen O-renkaat vaihettu eikä suuttimissa liikaa ohivuotoa paluupuolelle, railipaineet ok jne. Mitäs seuraavaks eppäilis? Koodeja ei enää oo eikä tuu.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Jos railipaine ok eli yli ~250bar niin sitten kampiakselin ja nokka-akselin synkronointi. Testerillä sitä katsomaan jos löytyy star. Löytyy mittaustiedoista käynnistyksen alta ja käynnistin pyörii mutta ei käynnisty. Siellä on synkronointi kohta ja siihen pitää tulla melko nopiaan käynnistyksen alettua kyllä.Easy Rider kirjoitti:No tuskin on sitten ajonesto kun v-tuilee, startti kun pyörii iloisesti. Oli vaan joku vanha vikakoodi tuosta ajonestosta.
Tuossa tuommonen auto syynäiltävänä, välillä jättää käynnistymäti tai vieteri on poskettoman pitkä. Hehkut uudet, löpölinjojen O-renkaat vaihettu eikä suuttimissa liikaa ohivuotoa paluupuolelle, railipaineet ok jne. Mitäs seuraavaks eppäilis? Koodeja ei enää oo eikä tuu.
Jos on ei niin sitten yleensä nokka-akselin asentotunnistin.
Tähdellisen parantola
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
ja kylmä käynistyksessä se rili paine nousee ensin vielä ylemmäs
muita tarkisteltavia lämpötila tiedot "nkyvät myös KTS kapistuksella"
jos tarvis niin voihan noita *:rilakin tutkailla
muita tarkisteltavia lämpötila tiedot "nkyvät myös KTS kapistuksella"
jos tarvis niin voihan noita *:rilakin tutkailla
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Häätyy aamulla iskee letkut suuttimiin ja kaapeli tökkeliin vielä ulkona pakkasessa, vaikkei se enää parissakymmenessä raatissa olekaan. Soppa tuntu kuitenkin olevan notkeeta kovemmallakin pakkasella, jotta ei ainakaan kesäkeittoa oo tankissa. Lämpösessä laakin peli, pihalla kylymissään kiukuttelee. Tosin lähti tuo tänä aamuna kun vaan avainta esitti. Ota näistä ny selevää, ehjämpi peli ja pittäis korjata uuveks.
Lämpötilat oli aikas oikeelliset KTS:llä kahtoen.
Lämpötilat oli aikas oikeelliset KTS:llä kahtoen.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Löytyikös syyEasy Rider kirjoitti:Häätyy aamulla iskee letkut suuttimiin ja kaapeli tökkeliin vielä ulkona pakkasessa, vaikkei se enää parissakymmenessä raatissa olekaan. Soppa tuntu kuitenkin olevan notkeeta kovemmallakin pakkasella, jotta ei ainakaan kesäkeittoa oo tankissa. Lämpösessä laakin peli, pihalla kylymissään kiukuttelee. Tosin lähti tuo tänä aamuna kun vaan avainta esitti. Ota näistä ny selevää, ehjämpi peli ja pittäis korjata uuveks.
Lämpötilat oli aikas oikeelliset KTS:llä kahtoen.
tuli mieleen että näytääkös se kts railipaineen oikeen?
kaikissa mersuissa se ole sitä tehnnyt
Eikös kuitenkin pitäis korjaantua paremaksi kuin uusi

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
No tiiä ny löytykö syytä, pakkasessa kahella suuttimella oli ohivuoto kuitenkin selkeästi suurempi kuin hallissa, vaikkei pakkasta ollukkaan ku jokunen hassu aste. -20:ssä saattaa ollakin sitten jo liikaa vuotoa. Paha sanoa kun ei saa kotteroa sopimaan tuonne jääkaapin pakastelokeroon. Aamulla helähti taas laakista käymään.
Startissa railipaine on tosiaan suurempi. Oisko ollu jotain 35-40 MPa ja tyhmäkäynnillä 27-29 MPa.
Startissa railipaine on tosiaan suurempi. Oisko ollu jotain 35-40 MPa ja tyhmäkäynnillä 27-29 MPa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 14.11.2010 15:54