Ajoneston kierto(myös nopeita konsteja)start error vito ym..
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Avain
Ohjelamapätkä kohdasta avain
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Moro, itellä Pepe vilkuttelee joskus error textiä ja sammuu samoin tein. Ennenkuin hajotan koko vekottimen niin voisi vilkaista. Tuo error texti tuntuu niin kylmältä, varsinkin kun tulee käytyä joskus tuolla itäisen rajan takana. Siellä kun se teksti syttyy keskellä korpea, niin siinä sitä ollaan.CDI203 kirjoitti:Hyvä että oli niindealer kirjoitti:Tätä topikkia tuli päivällä töissä vilkaistua, mutta tällä kertaa oli Viton "start errorin" syynä vain palanut sulake.
Vikakoodina se ettei WSP juttele moottorinohjauksen kanssa.
Sulake on melko yleinen
Start errohan tulee myös jos vaikka ECU:on irti autosta ja pistää virrat päällee näytöön tulee start error mikä sitten poistuu kun ECU on taas autossa
1. tietääkö kukaan missä on tuo mainittu sulake?
2. entä jos imurilla ottaisi virtalukko pesästä pois jotain ylimääräistä töhnää?
3. avainta pitää heman painaa, ennenkuin virrat menee päälle.
paha saa palkkansa, mutta hyvä joutuu puille paljaille.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Mikähän mahtaa olla Pepe,57pannu kirjoitti:Moro, itellä Pepe vilkuttelee joskus error textiä ja sammuu samoin tein. Ennenkuin hajotan koko vekottimen niin voisi vilkaista. Tuo error texti tuntuu niin kylmältä, varsinkin kun tulee käytyä joskus tuolla itäisen rajan takana. Siellä kun se teksti syttyy keskellä korpea, niin siinä sitä ollaan.CDI203 kirjoitti:Hyvä että oli niindealer kirjoitti:Tätä topikkia tuli päivällä töissä vilkaistua, mutta tällä kertaa oli Viton "start errorin" syynä vain palanut sulake.
Vikakoodina se ettei WSP juttele moottorinohjauksen kanssa.
Sulake on melko yleinen
Start errohan tulee myös jos vaikka ECU:on irti autosta ja pistää virrat päällee näytöön tulee start error mikä sitten poistuu kun ECU on taas autossa
1. tietääkö kukaan missä on tuo mainittu sulake?
2. entä jos imurilla ottaisi virtalukko pesästä pois jotain ylimääräistä töhnää?
3. avainta pitää heman painaa, ennenkuin virrat menee päälle.
joku ihan uusi malli
(ihan hirveästi ei huvita arvailla...)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Moro, ajattelin olla vitsikäs ja nimittää Vitoa Pepeksi, lähinnä johtunee valmistusmaasta. Oli näköjään huono valinta.
Mutta asiaan, kyseessä on siis MB Vito, vm 2006, 109 CDi, manuaali askilla, ajettu 213 000 km. Autossa on kaksi avainta, joista toinen ainakin aiheuttaa tuota ERROR ongelmaa. Toisellakin avaimellakin käynnistyy, mutta en ole käyttänyt, koska siitä (avaimesta) ei toimi keskuslukitus. Patterit olen vaihtanut avannut avaimen ja silmämääräisesti tutkailla piirilevyä ja painonappeja, mutta ei siis pelitä.
Mutta tuo ERROR ilmoitus oli se varsinainen asia, jos siihen saisi valaistusta.
Etukäteen kiittäen
-H
Mutta asiaan, kyseessä on siis MB Vito, vm 2006, 109 CDi, manuaali askilla, ajettu 213 000 km. Autossa on kaksi avainta, joista toinen ainakin aiheuttaa tuota ERROR ongelmaa. Toisellakin avaimellakin käynnistyy, mutta en ole käyttänyt, koska siitä (avaimesta) ei toimi keskuslukitus. Patterit olen vaihtanut avannut avaimen ja silmämääräisesti tutkailla piirilevyä ja painonappeja, mutta ei siis pelitä.
Mutta tuo ERROR ilmoitus oli se varsinainen asia, jos siihen saisi valaistusta.
Etukäteen kiittäen
-H
paha saa palkkansa, mutta hyvä joutuu puille paljaille.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
204 ratilukko
W204 ~2008/2009
jos on rattilukko hajonnut auki asentoon
(tai sitten avaa sen ja kääntää auki asennon päälle)
sulake pois, virtapäälle, sulake paikkansa
kone käyntiin etusamin releltä
jos on rattilukko hajonnut auki asentoon
(tai sitten avaa sen ja kääntää auki asennon päälle)
sulake pois, virtapäälle, sulake paikkansa
kone käyntiin etusamin releltä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
sprinter 906 rattilukko
sprinter 906(varsinkin 315 samaa vaivaa kuin noissa 204 malleissa
jos on rattilukko hajonnut auki asentoon
(tai sitten avaa sen ja kääntää auki asennon päälle)
sulake pois, virtapäälle, sulake paikkansa
käyntiin releeltä tai startin perästä
jos on rattilukko hajonnut auki asentoon
(tai sitten avaa sen ja kääntää auki asennon päälle)
sulake pois, virtapäälle, sulake paikkansa
käyntiin releeltä tai startin perästä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä