ongelma jäte mazda
ongelma jäte mazda
täällä kun on kaiken tietäviä, niin kysytään seuraavaa.
mazda e2200 paku vm90 tietysti diesel, se surullisen kuuluisa ongelma moottori. niin tuo vaiheloota näyttää pirkeleesti foortin laatikolta, tästä alkaa sitten kysymys.
kun ford:lla oli se econovan tai jotain sinne päin, on koriltaan mazdan kanssa samallainen, onko kone siinä foorttissa sama kuin tuo masan kone vai onko siinä joku eri moottori.. kävi vaan mielessä että käviskö sinne joku foorttin kone suoraan kiinni,
onko joku näperrellyt tällästen kanssa vai joudunko tekemään ite osat väliin...
mazda e2200 paku vm90 tietysti diesel, se surullisen kuuluisa ongelma moottori. niin tuo vaiheloota näyttää pirkeleesti foortin laatikolta, tästä alkaa sitten kysymys.
kun ford:lla oli se econovan tai jotain sinne päin, on koriltaan mazdan kanssa samallainen, onko kone siinä foorttissa sama kuin tuo masan kone vai onko siinä joku eri moottori.. kävi vaan mielessä että käviskö sinne joku foorttin kone suoraan kiinni,
onko joku näperrellyt tällästen kanssa vai joudunko tekemään ite osat väliin...
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
NO ei vanhoja japsidiisseleitä ajamalla rikki saa 
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=248094
Jos KOTIMAINEN kieli taipuu niin tuolla paljolti asiaa B2200:sta

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=248094
Jos KOTIMAINEN kieli taipuu niin tuolla paljolti asiaa B2200:sta

Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
miksi kirjoitti:tai 80tkm välein... tietääkseni hätään 300tkm ajettu ja nyt ois neljäs kansi..

Onko lohkon pintaa tarkastettu

Tiedän parikin tuommosta mazdaa tai siis lava versioita samasta aiheesta, joilla on ajettu yli 600tkm ja kumpaankin on laitettu kansi 500tkm kohdallla


tuosta en tiedä varmaksi, luultavasti se on tarkastettu, mutta varmaan oikasta pitäs. kyseessä on kyllä avolava jolla on kuskattu rautaa enemmän kuin kestää, aina eri kuski ja sikaa saanut ja paljon. on meinaan kattoa myöten luhmuilla ja lommoilla tuo värkki.
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
niin tuo B2200 on tuo matala pikuppi... nyt on E sarjasta kyse.. eli europe mazda, ja tuolla on Bensa koneesta höpötystä..Lerssinen kirjoitti:NO ei vanhoja japsidiisseleitä ajamalla rikki saa
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=248094
Jos KOTIMAINEN kieli taipuu niin tuolla paljolti asiaa B2200:sta
tuo yksilö mitä käsittelee on avolava, samaantyyliin kuin transiitista tai hiacesta on avolava,,, kyllä ne ajamalla saa rikki kun ei osata kattoa lämpömittaria ja sammutetaan väärin. eli kone kuumana ja naps sammuksiin
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.