Juu, kyllähän Variofentti epäilemättä on kova peli ja pystyyhän jokku laittaan työmatka-ajoonkin likemmäs 100.000 euron mersun 

  ihan pienillä tuntimäärillä ei portaattomalla pääse taksoille 
 
Minä en paremmasta tiedä, mutta noita valmettiloita on markilla. -02 sarjan valluis joku meinas että perän kestävyysongelma juonsi liian pienestä öljymäärästä 

 asia on kyllä tuttu, tosin 1102 väittävät ikiliikkujaksi. Mutta kun perärepun sai 500 markalla 

 koko mötikän nii eipä se kamala haitta ollu. Eli valmetilla on 1 etu moneen muuhun 

 varaosien saatavuus ei (ainakaa meillä) koskaan oo ollu ongelma, määrää kuitenki sen verta paljon, että monta on kruuvattu romuttamon hyllyllekkin. Son ihan kamalaa kattella Jontikkaa kabiini kyljellään toista viikkoo, kun osat kuulemma ei kulkeennu Suomeen 
 
- nuo saksan natikat on kuulemma tosiaan lujia
- foortista ei oikein tiedä tuliko moottoriremppa tehtyä kunnolla, on se käynti niin kamala 

 sitäpaitsi kuka välkky on keksiny laittaa peräöljyt pelkän kummilätkän taakse "suojaan" 
 
Jostain syystä muuten MF ja Valmet kerhoista näyttäis löytyvän tosiaan fanaatikkoja, liekkö sitte se määrä joka aiheuttaa 

 isosta porukasta löytyy sitte ne käpykaartilaisimmat 

 
			
			
									
									123 Lang koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...