Tuuppaa olemaan meidän maassamme vähissä vastaavat W123 "papan helmet"...Saksasta? Kohtuuhintainen? Nelinumeroinen summa...eikä sieltäkään ihan pienimmästä päästä. Onnea etsintään, mutta miksei kattoluukkuajari_w123 kirjoitti:Mistä löytyis mulle kohtuu hintainen W123 mersu joka olis yhtä hyvässä kuosissa kuin tuo volovo?Mulla olis vaatimuksena että ei olis kattoluukkua ja että olis normi sedani eikä kv auto.
Suomalainen autohistoria kun on sellainen...Rässi66 kirjoitti:Onko oikiasti jossain perus 242:sessa mittään säilömistä?![]()
HVM kirjoitti:Kehveli kun on se verhoilupesuri Joensuussa lainassa, ja vieläpä saabistilla!![]()
![]()
Jospa tuon vielä alakuviikosta sieltä hakis, ja laittas ralen rottelon kunnon iskuun.
Näinhän se onHVM kirjoitti:Kärkiin oli palanut piikki + reikäpitkä kipinä=konkka paskana? Eikö?
Kattoluukullinen malli saattaa olla jostain kohti hapero jos luukun ja tiivisteiden huolto on joskus laimilyöty.Ehkä turhaa fobiaa luukkua kohtaan mutta ei kai se vara venettä kaadaraul kirjoitti:Tuuppaa olemaan meidän maassamme vähissä vastaavat W123 "papan helmet"...Saksasta? Kohtuuhintainen? Nelinumeroinen summa...eikä sieltäkään ihan pienimmästä päästä. Onnea etsintään, mutta miksei kattoluukkuajari_w123 kirjoitti:Mistä löytyis mulle kohtuu hintainen W123 mersu joka olis yhtä hyvässä kuosissa kuin tuo volovo?Mulla olis vaatimuksena että ei olis kattoluukkua ja että olis normi sedani eikä kv auto.![]()
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1431432
Tämmöinenkin meni tuossa taannoin...
Juu, se on kuin uusi, ei ruosteen pilkkua missään.Leka kirjoitti:
Hemmetin siisti konetilaMutta kaunissaundinen tuo kameralla nauhoitettu volvon käynti
Toki on.Rässi66 kirjoitti:
Heh, näky olevan vielä hallitunkissakin "LLL-Paintwork Preservator" varustus kiinni.
No niinpäs muuten näyttää, että olis vähän "huulilla."audimies kirjoitti:Tarkista ylävesiletkun kiinnitys?![]()
Ei oo turpo, ja vaparina tuommosessa on siinä 680 hummaa.J.T.S kirjoitti:Häh..?SamuliS kirjoitti:...240 Turboja...Onko tuossa vielä solmukin..? (minen ainakaan nähnynä yhessäkkään kuvassa..
)
Montako ravuria tuommosen konetilassa muuten pittää majjaa?
Eipä se oo mahtanu vielä keretä, taitaa olla työkiireitä. Tuliskohan tuosta tuppi vaiko kukkaro, jos täällä ristiäiset Volvolle pitää?Iippo Vinetto kirjoitti:Jokos jäsen Raul on "kastanut" tapansa mukaan (ks.Raulin allekirj.) vulvanderin, vai järjestetäänkö siitä nimikilpailu tyyliin mese.![]()
Raitisilmasuuttimista näyttäisi vielä pölyä löytyvän. Ja kajarin ritilästä.HVM kirjoitti:Pyyhkäsin Volovosta vähän pölyjä, tässä ois muutama