Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
WK
Viestit: 237
Liittynyt: 30.9.2005 23:04
Paikkakunta: loimaa

Viesti Kirjoittaja WK »

Tollanen -03 tdi passatti on perheautona.
http://s122.photobucket.com/albums/o274 ... G_1001.jpg
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Bmw 325ix touring

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Tuollainen tuonti peli löytyy toisena kulkineena tuon Mb:n kaverina.
Varusteita löytyy ihan riittävästi, mm sport nahka sisusta, sähkölasit+luukku, yms. Jälkeen päin on tullut aavistus paranneltua, mm xenonein ja H&R:n alustalla. Kyseinen härvelihän on nelivetoinen 2,5litr 12v kutosella.



Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jossei kukkaan ole vielä ehtiny sanoa, niin tervetuloa voorumille jeemu :!:

Bensa-nelari-farkku-pemari, varsin hieno värkki, etenkin kun tuota varustelua on saksanmalliin :)

Issellä ollu joskus samaa korimallia 318i, oli kiva käyttöauto.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

jovihava kirjoitti:Jossei kukkaan ole vielä ehtiny sanoa, niin tervetuloa voorumille jeemu :!:

Bensa-nelari-farkku-pemari, varsin hieno värkki, etenkin kun tuota varustelua on saksanmalliin :)

Issellä ollu joskus samaa korimallia 318i, oli kiva käyttöauto.
Kiitoksia. Kyllähän tuolla on ihan mukava käydä välillä pörräämässä, vielä kun saadaan kunnolla lunta :D
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

tallin perällä on tommonen ikuisuus projekti: http://tinyurl.com/3x2dng elikkä -88 740 2.0tic, lastutettu, ahtoja nostettu suutimet ja bp-säädin vaihdettu jne jne... kori ja sisusta vähän kesken, mut toivotaan et ens kesänä liikkuu... :D
rekku
Viestit: 37
Liittynyt: 03.7.2007 23:14
Paikkakunta: virolahti

mese

Viesti Kirjoittaja rekku »

juha hankki uuden meno pelin nyt alla 124 2,3l 1986
Avatar
tasty
Viestit: 293
Liittynyt: 14.1.2007 22:49
Paikkakunta: Maalahti

Viesti Kirjoittaja tasty »

mm. tuollainen löytyy harrasteajoneuvona...


Kuva
saksalaista laatua tämäkin! :lol:
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Onkos tuo Wartburg tourist 60 luvulta?
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Voe mahoton ku on komia ajopeli 320cdia:lla. :roll: :shock:
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

Melko mykistävä menopeli...ei oikein edes usko että tuollaisia voi vielä tuossa kuosissa vielä olla jäljellä.Mahtava!!
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Avatar
tasty
Viestit: 293
Liittynyt: 14.1.2007 22:49
Paikkakunta: Maalahti

Viesti Kirjoittaja tasty »

On! Koko nimeltään AWE (automobilwerk Eisenach) Wartburg 311 camping. Sai kuulemma jonkun muotoilupalkinnon Berliinin automessuilla 60-luvulla... Tämä yksilö on vm -63
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

320cdia kirjoitti:On! Koko nimeltään AWE (automobilwerk Eisenach) Wartburg 311 camping. Sai kuulemma jonkun muotoilupalkinnon Berliinin automessuilla 60-luvulla... Tämä yksilö on vm -63
Kyllä mä sitten melkein oikeassa olin,eikös se tourist malli tullu vasta siihen 353W tyyppiin eli uudempaan koriin :wink: .Hieno on auto ei voi muuta sanoa,en ole koskaan luonnossa tuommosta nähnytkään.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
tasty
Viestit: 293
Liittynyt: 14.1.2007 22:49
Paikkakunta: Maalahti

Viesti Kirjoittaja tasty »

jari_w123 kirjoitti: Kyllä mä sitten melkein oikeassa olin,eikös se tourist malli tullu vasta siihen 353W tyyppiin eli uudempaan koriin :wink:
taas meni melkein oikein! (353 tuli v.66 ja 353W v.75...) Kiva nähdä, että jollakin on jotain hajua Warresta! Onnittelut! :lol:
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Meillä oli sedan-Warre noita ikiä kun olin pikkupoika, isäukko vaihtoi sen Angliaan ja olin katkera kun kardaanitunneli esti nelivuotiaan seisomisen etupenkkien välissä takana. :cry:
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

320cdia kirjoitti:
jari_w123 kirjoitti: Kyllä mä sitten melkein oikeassa olin,eikös se tourist malli tullu vasta siihen 353W tyyppiin eli uudempaan koriin :wink:
taas meni melkein oikein! (353 tuli v.66 ja 353W v.75...) Kiva nähdä, että jollakin on jotain hajua Warresta! Onnittelut! :lol:
Jep vanhoja TM:iä on tullut luettua ahkerasti ja osa auto jutuista on jopa painunut muistiin.Mitäs tuo W sitten tarkoittaa Warreissa,ja vaihtuko kori tosiaan jo 66,tais vaihtua ainakin numeroista päätellen vaikka muistelen jostain että muutama auto on lähtenyt tehtaalta vanhalla korilla tyyppinumerolla 353 jossa on jo käytössä joitain uudemman korin muutoksista.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mulla on tommosen näätän jarrurummun ulosvetäjä :idea:
Avatar
SamuliS
Käkisalamen Kuatro
Viestit: 1291
Liittynyt: 11.10.2005 13:18

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Kuva
Tollanen rassi seisoo pihassa. Kolmas Porsche jo, miten näitä nyt näin monta on jo ollu..
Avatar
tasty
Viestit: 293
Liittynyt: 14.1.2007 22:49
Paikkakunta: Maalahti

Viesti Kirjoittaja tasty »

jari_w123 kirjoitti:Mitäs tuo W sitten tarkoittaa Warreissa,ja vaihtuko kori tosiaan jo 66.
Jaa-a... en minäkään tiedä, mitä "W" oikeastaan tarkoittaa, mutta "W"-mallisissa (vm 76 ->) on levyjarrut edessä ym. pientä parannusta 353:seen verrattuna... Tuo kulmikas (=ruma) kori tuli tosiaan jo vuonna 66 vuosimallina 67.
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
JALLERI
Viestit: 174
Liittynyt: 30.8.2006 19:34
Paikkakunta: kempele

Viesti Kirjoittaja JALLERI »

multa löytyy
toyota hj61 4.0 turbo dsl -89
suzuki hayabusa -05 (ihan vakio aj 10 tkm vielä :twisted: )
toyota corolla -89
kawasaki crossi 250 nelari -03
polaris mönkiä vm ???
ski-doo rev 600 -03
sea-doo mikä v..tu lie semmonen jossa voi olla kaveri kyydissä
sekä jotain hyöty vehkeitä esim traktori zetor ja partner ruohon leikkuri aura varustuksella :halm:
iff juu need speed buy borzoi.. faster dog can bee
delsol
Viestit: 10
Liittynyt: 26.11.2007 19:03
Paikkakunta: Iisalmi city

Viesti Kirjoittaja delsol »

Kesäleluna löytyy Honda DelSol Vti, hiukka piristetty ulkonäöllisesti ja tekniikan suhteen.

Kuva

Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tervetuloa foorumille, delsol.

Nappasit näkösälle semmoset kuvat että ensimmäistä kertaa tuli auton väristä vesi kielelle. :shock: :lol:

Kerro ihmeessä lisää kesäautostasi, ihan vieras automalli minulle(kin).
delsol
Viestit: 10
Liittynyt: 26.11.2007 19:03
Paikkakunta: Iisalmi city

Viesti Kirjoittaja delsol »

Kiitos kiitos...vaikken Mersua omistakkaan niin ajattelin liittyä tänne kun on tullut maalailtua ja tulee maalattavaks muutama mese ja täältä on saanut hyviä vinkkejä osien purkamis aiheista ym.
Mutta asiaan.
Tosiaan auto on Honda Delsol Vti, koneena on 1.6 Vtec (16valve/4-piste ruutta) kilsoja tällä hetkellä 200Tkm mittarissa
Koneesta vapaasti hengittävänä vakiona on raavittu ulos vaatimattomat 160hv,mulla tossa on nyt päälle 180hv,saksasta kun aikoinaan se tuli niin silloin rek.otteeseen oli merkitty 172hv.
Moottoreina noissa solleissa on pienempää 1.6 Esi mallia jossa hikiset alle 130hv.
sekä tota 1.6Vti mallia.
Vtec mallissa 5200rpm nurkilla Vtec lähtee päälle ja koneen luonne muuttuu todella kiukkuiseksi. tossa tietämättömille mitä Vtec on--->

http://fi.wikipedia.org/wiki/VTEC

mylly kiertää sinne 9000rpm hujakoille ennenkuin rajoitin toppaa konetta rauhoittumaan.

Auto on 2-paikkainen,moottori edessä ja valitettavasti etuvetoinen

:escape:

Tottakai targamallinen että pääsee kesällä avoauto fiiliksiin.ittellä ja 99% suomessa olevissa solleissa on manuaalinen katon pois otto eli kahvat auki ja nosto peräkonttiin. suomessa on tiettävästi 1 ainut solli jossa motorisoitu katto mutta jäbät on onnistuneet hajoittaa siitä ohjausboxin ja uutta ei saa mistään..hintaa tais olla viime kuuleman mukaan tonnin paremmalla puolella. tossapa linkki miten katto toimii jos on s-malli.

http://www.youtube.com/watch?v=N_B7ogFdzOo

ja lopuksi oman Delsolin viimeisimmät ulkomuodot
Tossa se oli kun tuli mulle jostain päin Gunther landiaa

Kuva




ja tollasen se kerkes olla yhden kesän ja talven

Kuva


ja nykyisellä ulkomuodolla ei sitten talvisin ajellakkaan.
tarkoitus olisi tulevan talven aikana muokata vakio sisusta uusiksi ja päälle ruopasta MetalFlake hippumaalaus jos kerkeää muitten maalaus/rakentelu projektien alta tekemään.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Ohhoh, Onpas auto muuttunut :shock:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Edukseen on Honda muuttunut; alkuperäiskunnossa ei näytä juuri miltään ja tuossa välivaiheessa on ollut sellainen keulan ilme josta en henkilökohtaisesti pidä, liian isot ja avarat aukot spoilerissa.
Rekisterikilvelle keulassa ei näköjään ole paikkaa alunperinkään. :D

Eikös Vtec:istä saanut kohtuudella lisätehoa, pakosarjan ja säädettävän nokkapyörän vaihto ja jotain säätöjä tms ?
delsol
Viestit: 10
Liittynyt: 26.11.2007 19:03
Paikkakunta: Iisalmi city

Viesti Kirjoittaja delsol »

no viime kesän muutokset koneeseen oli 4-2-1 peltisarja,bensanpaineensäädin,katti verkonpainoks ja vapaammin virtaavat takavaimentimet. koneen luonne muuttui ihan toiseksi. Kiekuu kuin sika teurastamossa kun Vtec pääsee avautuu,kone ottaa kierrokset huomattavasti herkemmin...ja mikä parasta,kumi palaa paljon herkemmin :fu:
talvella pistän myyntiin ton peltisatsin ja ostan 4-1 sarjan joka kuulemma sopii kierros koneille paljon paremmin. tolla vanhalla hain alavääntöä jota ei tullut laisinkaan lisää.
Vtec controller pitää hankkia että saa Vtecin avautuu vaikka jossain 4000rpm paikkeilla,ei jää alkukiihdytyksissä miettimään niin paljoa.
sekä säädettävät nokkapyörät niin siillä saa haettua viimeiset hepat ulos.
olishan noita bolt on turbo sarjoja ameriikan luvatussa maassa myytävänä 2500dollarin hintaan kaupan mutta eipä vielä ole kiinnostanut sijoittaa tohon sitä summaa kun muutenkin siihen on palanut taaloja tarpeeks :bondage:
Avatar
PM
Gourmet-ässä
Viestit: 563
Liittynyt: 30.9.2005 13:25
Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PM »

On tuo CRX vaan pirun nätti kinneri, ittelläkin oli tuo hankintalistalla pitemmän aikaa ja mulle olis kyllä kelvannu ihan orggiksena kevyillä levikkeillä, isoilla pyörillä ja maltillisella madalluksella. Mutta kun on hieman turhan nafti ympärivuotiseksi käyttöautoksi vaikkakin ylläpito olis ollu taatusti monin verroin Kompressoria halvempaa. Tosin lopullinen johtopäätös jaakobinpainissa oli että meikäläisellä on jo valitettavasti liikaa ikää noin nuorekkaalle mallille. :supersad:
En tiedä, mutta ihan perseestä on.
delsol
Viestit: 10
Liittynyt: 26.11.2007 19:03
Paikkakunta: Iisalmi city

Viesti Kirjoittaja delsol »

no hei...täälläkin paukkuu kohta mittari 33v :happy:
aina viehätys on ollut noihin 2-paikkaisiin ja joskus tulevaisuudessa kun tosta matolaatikosta luovun niin ostan Triumph Spitfiren...tai sitä ennen kyllä autona on Honda S2000 mutta sitä saa odottaa kun hinnat on vielä niin korkealla.
Ton Sollin piti olla "pulttaa kiinni" korisarjalla mutta multa aina karkaa mopo lapasesta kun omia autoja rupeaa rakentaa
Sjtv
Tuning-Ässä
Viestit: 391
Liittynyt: 19.9.2005 21:05

Viesti Kirjoittaja Sjtv »

-86 Nissan Cedric tuli haettua, aina loistavalla 2,8litraisella dieselillä. Tämä yksilö on harvinaisuus kun kaikki varusteet toimii, jopa ilmastointi mikä näin talviautossa onkin todella tarpeellinen varuste :)

Kuvia joskus jos saa toimivan kameran vihdoinkin.
Gti masta seka riisseli tatsuni.
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

No niin, projektitatsunikin on rattaillaan taas.. Vielä uupuu paljon mutta aina se virkistää käydä remontin välissä kojolla..

http://www.youtube.com/watch?v=M0qB0RUFB6A
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Hehee, hyvä pätkä. Sehän poistui kuin lehmä rannasta :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”