Meinaako Lapuan mies että heittelen täällä mielipiteitä pikku kännissä ihan lonkalta ilman faktapohjaista tietoa?C-Klasse kirjoitti:Kylläpä onkin negatiivinen meininki! Kemijärvellä siis on hajonnut paljon noita 320 Si -malleja? Muutaku käydä hakemassa jos semmoisen haluaa.
Kyllä kai tuota mielellään informoi tietämätöntä koska juurikin noissa hänen kysymissään malleissa on eniten ongelmia moottorin puolella, kuten varmasti tiedät tai jos et niin voinet päätellä että minulla ei ole penniäkään kiinni nimimerkin S211 320CDI auton hankinnassa joten puolueellisen tai väärän tiedon antaminen olisi täysin järjetöntä

Esimerkiksi Suomessa olevista SI malleista on hajonnut prosentuaalisesti melko suuri osa, lohkoa muutettiin vasta vuonna 2010 joten mikäli remontti on tehty sen jälkeen ei ongelmia pitäisi enään esiintyä.
Lohko mäntineen ja kankineen maksaa marmorilla 2700€ (voisi maksaa enemmänkin) mutta kylläpä tuosta töineen ja muine osineen 4000-5000€ case kertyy eikä itse tehtynäkään erikoistyökaluineen kauaksi heitä

6-koneisen saa samalla rahalla ja pelaa kiistatta paremmin, miksi siis olla ostamatta?
Tosiaan semmonen jäi vielä sanomatta itse e9x malleihin liittyen että sähköisiä rattilukkoja on mennyt aika pienillä kilometreillä, kustannukset 1000-1500€ mutta noitahan nyt menee muistakin merkeistä!