Sama kuin muissakin autoissa, "Älä osta ensimmäisen mallivuoden yksilöitä niin olet selvemmillä vesillä." En itse harkitsisi hetkeäkään W211 tuossa parivaljakossa. Mutta nelivetoa en jättäisi valitsematta.



Kuka kieltää vaihtamasta niitä ikiöljyjä? Niin, ei kukaan.Mulqvist kirjoitti:E60 ei voi kovin huolettomaksi sanoa.
Ikääntyessä nissanimaisia sähkövikoja etenkin takapäässä.
ZF askit on elinikäisillä öljyillä, se sitten tuurista kiinni kuinka pitkälle pääsee ongelmitta.
Jostain kolkuttaa takaraivossa että suodin ois integroitu öljypohjaan, tämä tosin vain hatara muistikuva.
Tosin ongelmattomia autoja tuskin enää paljoa muutenkaan on.
EDIT: Loppupään malleissa (LCI) näkyy olevan vaihdettava suodin, tosin siihen osaa tästä suoraan sanoa kuuluuko vaihtaminen ollenkaan ohjelmaan.
Aamen.laineracing kirjoitti:Joo siiis juu merkkiliike saanu vähän turhan hyvin ajettua ihmisten kupoliin tuon ikiöljy homman. Sama mb puolella, koittanut ite torjua sitä hommaa sanomalla ikiöljy kestää niin kauan kuin vaihteisto ja sitten se vaihtuu.
Joseph Göbbels kirjoitti:Uudelleen ja uudelleen toistetusta valheesta tulee totta.
 Toki yksi mersukin on vielä talossa..
 Toki yksi mersukin on vielä talossa..


Meillä bmw merkkiliikkeessä ollaan kysyttäessä suositeltu öljynvaihtoa laatikkoon saate sanoin että ikuista öljyä ei ole olemassa.laineracing kirjoitti:Joo siiis juu merkkiliike saanu vähän turhan hyvin ajettua ihmisten kupoliin tuon ikiöljy homman. Sama mb puolella, koittanut ite torjua sitä hommaa sanomalla ikiöljy kestää niin kauan kuin vaihteisto ja sitten se vaihtuu.
Eräällä WV korjaamolla eivät vaihtanu kaverin volkkariin dsg;n öljyjä vaikka ihan erikseen tilas vielä työn joutu vaihtaan 100km päähän toiseen merkkikorjaamoon ett onnistujari_w123 kirjoitti:Meillä bmw merkkiliikkeessä ollaan kysyttäessä suositeltu öljynvaihtoa laatikkoon saate sanoin että ikuista öljyä ei ole olemassa.laineracing kirjoitti:Joo siiis juu merkkiliike saanu vähän turhan hyvin ajettua ihmisten kupoliin tuon ikiöljy homman. Sama mb puolella, koittanut ite torjua sitä hommaa sanomalla ikiöljy kestää niin kauan kuin vaihteisto ja sitten se vaihtuu.

Kiitos kannustuksestaMulqvist kirjoitti:Onnittelut onnistuneesta harrastuksen hankinnasta, päiväkirja -muotoista korjuu threadia odotellessa.
Vaikkakin tuo ehkä huanoimpia mosana nuista, vaikkakin tietyissä määrin vähempivikainen kuin CR-koneet.
 ostin eräältä MESE jäseneltä,alku kesästä,nyt ajettu noin 3000km,tänä viikonloppuna vaihtuu kartaanin tuki hilppeet,muuten menny hienosti.mittariston pikselit hukassa,ja ahto vuoto kai jossain,viheltää miehekkäästi
 ostin eräältä MESE jäseneltä,alku kesästä,nyt ajettu noin 3000km,tänä viikonloppuna vaihtuu kartaanin tuki hilppeet,muuten menny hienosti.mittariston pikselit hukassa,ja ahto vuoto kai jossain,viheltää miehekkäästi  eikai toi voi olla huonompi ku väyrynen?
 eikai toi voi olla huonompi ku väyrynen?

Täällä kävi vähän samalla tavalla,itsellä tosin vaan E34 farkkupaku Tds bemariCee220 kirjoitti:Eräänlaisen takinkäännön tein minäkin kun liityin "herrasmies"klubiin BMW E39:n muodossa
 Mutta jotenkin tuo tuntuu kyllä oudolta laitteelta kun en ole koskaan aiemmin bemaria omistannut
 Mutta jotenkin tuo tuntuu kyllä oudolta laitteelta kun en ole koskaan aiemmin bemaria omistannut  Jotenkin sellainen muovisempi mun mielestä kuin saman ikäluokan mersut
 Jotenkin sellainen muovisempi mun mielestä kuin saman ikäluokan mersut 
Joo,erikoisia on ratkasut,vaikeemmin kasattu ku mersu.Mutta hyvä se on ajaa!mese300 kirjoitti:Täällä kävi vähän samalla tavalla,itsellä tosin vaan E34 farkkupaku Tds bemariCee220 kirjoitti:Eräänlaisen takinkäännön tein minäkin kun liityin "herrasmies"klubiin BMW E39:n muodossaMutta jotenkin tuo tuntuu kyllä oudolta laitteelta kun en ole koskaan aiemmin bemaria omistannut
Jotenkin sellainen muovisempi mun mielestä kuin saman ikäluokan mersut



