Ei takuu, mutta kasko-vakuu.

 Toyota Carina E 2.0 TD -97 ja vasta 472tkm ajettuna afrikan purkurille
 Toyota Carina E 2.0 TD -97 ja vasta 472tkm ajettuna afrikan purkurille  . Parikuukautta sitten Tampereelta ajellessa ihmettelin kovaa sisämelua ja syykin selvisi vasta seuraavana maanantaina kun ei vkl keriinny. Suuren sisämelun aiheutti antautunut pyöränlaakeri joka oli sorvannut akselin pään niin ohkaaseksi ettei sitä enää kannattanut korjata. Ja jos sen olis koriannu niin lumipallo efekti olis ollu valamiina.. Joten Carinalle kiitos niistä 7vuodesta ja 200tkm kilometristä. Ikinä et jättänyt tielle jos ei hyytynyttä akkua lasketa (tankkaamaan kun pysähdyin mutta työntämällä käyntiin) ja ensimmäisessä katsastuksessa lauennutta syyläriä (jäätiin konttorille)..
 . Parikuukautta sitten Tampereelta ajellessa ihmettelin kovaa sisämelua ja syykin selvisi vasta seuraavana maanantaina kun ei vkl keriinny. Suuren sisämelun aiheutti antautunut pyöränlaakeri joka oli sorvannut akselin pään niin ohkaaseksi ettei sitä enää kannattanut korjata. Ja jos sen olis koriannu niin lumipallo efekti olis ollu valamiina.. Joten Carinalle kiitos niistä 7vuodesta ja 200tkm kilometristä. Ikinä et jättänyt tielle jos ei hyytynyttä akkua lasketa (tankkaamaan kun pysähdyin mutta työntämällä käyntiin) ja ensimmäisessä katsastuksessa lauennutta syyläriä (jäätiin konttorille).. 
 
  
 

Tuttavan omistama/kuljettama auto, voin kertoa että ainakaa hän itse ei ajanut autoa pois paikalta..boogieman kirjoitti:Tarina ei kerro ajettiinko Avensis pois tapahtumapaikalta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051 ... 8_uu.shtml
 
 

 
  Jousitus oli juuri sellainen pompottava ja silti löysän tuntuinen kuin Tojotassa aina. Myös moottorin ja renkaiden äänet sekä etenkln tuulensuhinat on voimakkuudeltaan samaa luokkaa kuin Samarassa tai C-mallin Kadetissa. Satalankun tai väykyn dieselikone on tosin tyhjäkäynnillä sisätiloihin äänekkäämpi, mutta ajossa on OM suunnilleen 100% hiljaisempi.
 Jousitus oli juuri sellainen pompottava ja silti löysän tuntuinen kuin Tojotassa aina. Myös moottorin ja renkaiden äänet sekä etenkln tuulensuhinat on voimakkuudeltaan samaa luokkaa kuin Samarassa tai C-mallin Kadetissa. Satalankun tai väykyn dieselikone on tosin tyhjäkäynnillä sisätiloihin äänekkäämpi, mutta ajossa on OM suunnilleen 100% hiljaisempi. 
 
   WTF? Mikä? Muuten ei mitää.. Meinas ettei noita saa tarvikkeena, että menee marmorin puolelle
 WTF? Mikä? Muuten ei mitää.. Meinas ettei noita saa tarvikkeena, että menee marmorin puolelle  
Minä istuin ja nousin Anjoviksesta. Auris Hybridillä ajoin satoja kilsoja kunnes alkoi satamaan vettä. Ei se silti ihan hullu vaihtoehto olisi. Samaan hintaan vaan sattuu saamaan jo vanhan taksissa olleen S212 300 Hyrpiidin.... Eikö ookki vaikiaaBomber4 kirjoitti:Vissiin hyvä,kun omistaja istui autos koko nosturilla oloajan


Nämä tuntuu pätevän vain niihin Toyotiin mitkä ovat teknisesti riittävän yksinkertaisia (lue ajastaan jäljessä). Ostin mielenkiinnosta keväällä Lexusksen nähdäkseni mitä se Toyota laatu on.korhora kirjoitti:Kuski kyllä kestää kun viat ei hermoja koettele. Totuushan on se ettei kyyti ole Saksalaisten veroista mutta eipä tarvi kyllä rassatakkaan eikä olla omaa hovi korjaajaa.. Ah niin ihanan tylsiä ja huomaamattomia mutta aina valmiina ajoon!!

