Ja pirun pitkään onkin ollut itsenäinen verrattuna muihin merkkeihin! Taitaa ainoita merkkejä olla, jossa ei käytetä muiden autojen lainaosia, moottoreita tms? Tosin jotain Toyotan moottoreitahan ne johonkin on vissiin tunkemassa?Eldorado kirjoitti:Bemarin historiaanhan liittyy myös se että eräs Daimler-Benz AG oli ahmaisemassa vaikeuksissa olleen autonvalmistajan 50/60-lukujen vaihteessa, mutta muuan Quandt-niminen kaveri päätti pelastaa yhtiön ja niin se säilyi itsenäisenä.
Tytöt tykkää bemareista!
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Se onneksi tietää vain pidempi-ikäisiä moottoreitaVensku_ kirjoitti:Ja pirun pitkään onkin ollut itsenäinen verrattuna muihin merkkeihin! Taitaa ainoita merkkejä olla, jossa ei käytetä muiden autojen lainaosia, moottoreita tms? Tosin jotain Toyotan moottoreitahan ne johonkin on vissiin tunkemassa?Eldorado kirjoitti:Bemarin historiaanhan liittyy myös se että eräs Daimler-Benz AG oli ahmaisemassa vaikeuksissa olleen autonvalmistajan 50/60-lukujen vaihteessa, mutta muuan Quandt-niminen kaveri päätti pelastaa yhtiön ja niin se säilyi itsenäisenä.(2-sarjaan?)
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
BMW on myös siitä erilainen, ettei se ole kaiketi yrittänytkään puskea hyötyajoneuvomarkkinoille, ja toisaalta harvoja merkkejä joilla on ja on ainaan ollut kaksipyöräisiäkin. Japsit ja Triumph, tuleeko muuta äkkiä mieleen? No joku Peugeot, so not.
BMW:n teho/painosuhde ja painonjakauma ilmenee logosta. Neljänneksiin jaettu ympyrä on painopisteen symboli konepiirroksissa, etenkin lentokonepiirroksissa. Sinne ne jäljet johtaakin.
FW 190 oli altavastaajana pitkään Bemarin tähtikoneilla, vasta kunnon V12 teki siitä koneen ja hyvän tekikin. Se moottori ei ollut kuitenkaan DB, vaan ylijäämä pommarinkone Junkers Jumo.
Osa maamme pelastuksesta voidaan laskea tämän(kin) lennokin tilille. Omat "Mersutkin" siellä kyllä oli ja ansiokkaasti.
BMW:n teho/painosuhde ja painonjakauma ilmenee logosta. Neljänneksiin jaettu ympyrä on painopisteen symboli konepiirroksissa, etenkin lentokonepiirroksissa. Sinne ne jäljet johtaakin.
FW 190 oli altavastaajana pitkään Bemarin tähtikoneilla, vasta kunnon V12 teki siitä koneen ja hyvän tekikin. Se moottori ei ollut kuitenkaan DB, vaan ylijäämä pommarinkone Junkers Jumo.
Osa maamme pelastuksesta voidaan laskea tämän(kin) lennokin tilille. Omat "Mersutkin" siellä kyllä oli ja ansiokkaasti.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Edelläkävijä mersuun verrattaen tuossakin asiassa, toteaa ettei omat koneet kestä niin vaihdetaan sopimusvalmistajaan.XUX63 kirjoitti:Se onneksi tietää vain pidempi-ikäisiä moottoreita![]()
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr