Juu'u ja hommata nuille hytän takaseinään ryynipyssyt, notta sopii keskisormea näyttäviä hippimotoristeja losauttaa ohtaan.Hmmm... Pitäiskö näille jonkun oudon taudin uhreille perustaa mesen redneck disease siipi? Wink
Seiskanelivitosen bleiseri
- Easy Rider
 - hupimestari
 - Viestit: 8062
 - Liittynyt: 05.7.2007 19:15
 - Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
 
Et kehanna ees pattisalavaa vallaa likasuojaan..? 
 

			
			
									
									Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
						Takapenkki tuo mieleen ysärivuodet. Aikansa veronkierto kukkanen. Onko sivuoven alareuna kuinka mehevä? Miten takaovet?
Meillä oli taannoin asemalla tuolla alustalla oleva lanssi. Jousitus oli parhaat päivänsä nähnyt ja meno sen mukaista. Onneksi lähti huutokauppaan.
Käyntiääni näissä on kuitenkin miehekäs.
			
			
									
									
						Meillä oli taannoin asemalla tuolla alustalla oleva lanssi. Jousitus oli parhaat päivänsä nähnyt ja meno sen mukaista. Onneksi lähti huutokauppaan.
Käyntiääni näissä on kuitenkin miehekäs.
Tää on veronkiertoa parhaimmillaan, kun on kuorma-autoksi rekisteröity.Pappi kirjoitti:Takapenkki tuo mieleen ysärivuodet. Aikansa veronkierto kukkanen. Onko sivuoven alareuna kuinka mehevä? Miten takaovet?
Meillä oli taannoin asemalla tuolla alustalla oleva lanssi. Jousitus oli parhaat päivänsä nähnyt ja meno sen mukaista. Onneksi lähti huutokauppaan.
Käyntiääni näissä on kuitenkin miehekäs.
Lähtökohtaisesti ovet toimii ja eivät oo kun pintaruosteessa alareunoistaan.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
						Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Kyllähän siellä jossain kojelaudan uumenissa murisee 6,5 litrainen vapaasti hönkivä dieselMarco kirjoitti:Jaa tollasen se meni nyt hommaamaan. Koneessa lienee kuitenkin rautaset tulpanjohdot?
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
						Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Mielummin kun 6,5TD ja sitä löpön kulutuksen määrää745 kirjoitti:Kyllähän siellä jossain kojelaudan uumenissa murisee 6,5 litrainen vapaasti hönkivä diesel
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
						S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Hieno peli, onko paljon metrejä?
Lähipiirissä tapahtuneen empiirisen tutkimuksen mukaan jakopää on terveellistä uusia 200-250tkm. välein
 
On kuulemma melko suora yhteys runkolaakeripukkivaurioihin joita näissä tavataan..
 
viitaten tuohon nokipönttö-ketjuun
			
			
									
									
						Lähipiirissä tapahtuneen empiirisen tutkimuksen mukaan jakopää on terveellistä uusia 200-250tkm. välein
On kuulemma melko suora yhteys runkolaakeripukkivaurioihin joita näissä tavataan..
Menee siis samalla kulutuksella kuuspyttysen rintterin kanssahotari kirjoitti: Mielummin kun 6,5TD ja sitä löpön kulutuksen määrää
viitaten tuohon nokipönttö-ketjuun
Onhan sillä ajettu, 520tkm. Jakopää ei kuulostanut vielä pahalta kun öljykorkin avas. Eikä yhtään näkynyt huohottavankaan 
 
Herkästi lähtee käyntiin, käy todella nätisti ja voimat on tallessa. Laatikkokin vaihtaa varsin hyvin.
Harvinaisen hiljanen ajettava, ei suhise ovet eikä ikkunat niinkun aiemmin ajamissani vaneissa.
			
			
									
									Herkästi lähtee käyntiin, käy todella nätisti ja voimat on tallessa. Laatikkokin vaihtaa varsin hyvin.
Harvinaisen hiljanen ajettava, ei suhise ovet eikä ikkunat niinkun aiemmin ajamissani vaneissa.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
						Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Meinas olla turhan korkea pompata konttiin, niin tuli tehtyä astinlauta. Myös tuommoset miniledityövalot laitoin pakkivaloiksi.

Bilteman lisäpitkätkin eksyi keulalle.

			
			
									
									
Bilteman lisäpitkätkin eksyi keulalle.

Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
						Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Jos ei ole tietoa jakopääremontista, niin laittaisin vaihtaen kyllä per heti745 kirjoitti:Onhan sillä ajettu, 520tkm. Jakopää ei kuulostanut vielä pahalta kun öljykorkin avas.
Kaveri joka vaihtoväliä puhui, on huoltanut ja korjannut useampaa yksilöä ja itselläänkin on C10 6.2D johon on moottori kertaalleen laitettu laakeripukin repeämisen johdosta. Toinen äkkiä mieleentuleva tapaus on uuskoppainen vani 6.5 turbo. Pajajätkä esitti 200tkm. kohdalla jakopääremonttia
Silläpä juurikin, 1,36kg meneeLeemu kirjoitti:Milläs myrkyllä tuo jäähtyy, onko jo R134A745 kirjoitti:Käväsimpä teettämässä ilmastointihuollon, 500g oli vajausta. Nyt piisaa kylmää
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
						Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Easy Rider
 - hupimestari
 - Viestit: 8062
 - Liittynyt: 05.7.2007 19:15
 - Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
 
Easy Rider kirjoitti:Myykää ny joku sille äkkiä joku Mersun resu kun se ei ossaa keskittyä.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
						Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Easy Rider
 - hupimestari
 - Viestit: 8062
 - Liittynyt: 05.7.2007 19:15
 - Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
 
Kyllä mää olin joskus kloppina juoppokuskina vanilla ja on jäänyt mielikuva melko lupsakkaasta ajettavuudestaEasy Rider kirjoitti:Omiin kokemuksiin nojaten p*rses on ainoa ajonautintoa kokeva elin Röh-röh-vanissa, ja tässä maankolkassa vain oikealla etuistuimella.![]()
- Easy Rider
 - hupimestari
 - Viestit: 8062
 - Liittynyt: 05.7.2007 19:15
 - Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
 
Sitähän se onkin. Tuntuma tiehen ja ajamiseen on verrattavissa siihen, että olisi ristiaallokossa risteilylaivan ruorin takana vesisängyn reunalla istuen ohjastamassa lossia jollekin väylälle päin. Se onkin makukysymys onko se ajonautinto..
Risteilylaivan ohjaaminen oli mielihyvän tunnetta tuottava kokemus kyllä, siitä nähen.
  
E: Joskus penikkana kieputin Kristina Reginan ruoria. Etsittiin jäissä ränniä Tallinnaan. Ensin meni yli, jonka jälkeen loivemmalla tulokulmalla osu väylään. Toki kippari vai perämies seisoi koko ajan vieressä ja kerto mitä tehä. Jottaa oonpa ajanu laivaakin ja paremmin ku Francesco Schettino. Kukaan ei edes kuollu.
			
			
													Risteilylaivan ohjaaminen oli mielihyvän tunnetta tuottava kokemus kyllä, siitä nähen.
E: Joskus penikkana kieputin Kristina Reginan ruoria. Etsittiin jäissä ränniä Tallinnaan. Ensin meni yli, jonka jälkeen loivemmalla tulokulmalla osu väylään. Toki kippari vai perämies seisoi koko ajan vieressä ja kerto mitä tehä. Jottaa oonpa ajanu laivaakin ja paremmin ku Francesco Schettino. Kukaan ei edes kuollu.
					Viimeksi muokannut Easy Rider, 23.9.2016 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
			
									Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
						Kah ameerikkalainen on ymmärtäny asian, jotta hyvä ajettavuus tarkoittaa autossa olijan eristämistä pahasta ulkomaailmasta mahdollisimman tarkoinEasy Rider kirjoitti:Sitähän se onkin. Tuntuma tiehen ja ajamiseen on verrattavissa siihen, että olisi ristiaallokossa risteilylaivan ruorin takana vesisängyn reunalla istuen ohjastamassa lossia jollekin väylälle päin. Se onkin makukysymys onko se ajonautinto..
Risteilylaivan ohjaaminen oli mielihyvän tunnetta tuottava kokemus kyllä, siitä nähen.![]()
Saikos tuon wanhanrouvvan risteytettyy tämmösee  wANHANLIITON PIMPPA VANII  ensitä sano et mus olis rokka pilihenkee  
			
			
									
									W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
						S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Etujarrupalat ja jarrunesteet vaihtelin aikani kuluks. Levyt oli vielä lähes priimat, lamellilaikalla vähän sipasin reunoista pykäliä pois. Etupään ylimääräisiä välyksiäkin tuli poistettua.
Muuten ei oo tarvinutkaan kuin tankata, tässä nurkissa ajellessa näyttäs vievän semmosta 13,7 litraa sadalle. Saattashan tuo kulutuskin hiukan laskea kun vaihtaa uuden termarin, nytkään ei tunnu kunnolla lämpenevän.
			
			
									
									Muuten ei oo tarvinutkaan kuin tankata, tässä nurkissa ajellessa näyttäs vievän semmosta 13,7 litraa sadalle. Saattashan tuo kulutuskin hiukan laskea kun vaihtaa uuden termarin, nytkään ei tunnu kunnolla lämpenevän.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
						Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen





 
 

