Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!
niin tuo oli vissiin oikiasti hyväksi havaattu keino? pitänee vaan pyhkiä huolella kuivumisen jälkeen nii ei sottaannu näpitxin811 kirjoitti:Vai kenkälankkia?


Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
näin kauan siinä sit lopuksi kesti et lammimmaa ohjelma on sisässäxr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään![]()

mennessä miittiin (noin 470km/sivu) kulutuslukema oli 6.2l/100 mun ajelemana kohtuu reippaasti ja esseestie ajeli rauhassa takasinpäin 5.1l/100 näytti olevan




kunhan ny ilmottelen ku on kerranki jotain mitä ilmottaa.. tiedossa oli että varmasti kelpaa paremmin kuin audille mutta tämä kelpaa meille paremmin kuin audi

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4311
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tankailemalla ja siitä laskelee erotuksen %:teina niin saat sen kulutus näytön säädettyä kohdillen *:rilaTerho P kirjoitti:näin kauan siinä sit lopuksi kesti et lammimmaa ohjelma on sisässäxr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään![]()
vakio kolehilla vaan eli pelkkä ohjelmointi = syöttöö bout 100m3,kaasupolkimen herkistelyä, askin muistin nollaus ja egr pois ..siinäpä ne tärkeimmät.
mennessä miittiin (noin 470km/sivu) kulutuslukema oli 6.2l/100 mun ajelemana kohtuu reippaasti ja esseestie ajeli rauhassa takasinpäin 5.1l/100 näytti olevan...en minä ny niin kauheen lujaa ajanu
todellista auto tais kulutella koko matkallanoin melkotarkasti 67L/950km= 7.0L ...
hiukan janoonen olevana.. oisko se sit imassu sen 8litraa mennessä ja 6litraa tullessa
![]()
kunhan ny ilmottelen ku on kerranki jotain mitä ilmottaa.. tiedossa oli että varmasti kelpaa paremmin kuin audille mutta tämä kelpaa meille paremmin kuin audi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
pikkusen yli 200hv ja noin 500nm kertovat että tuolla olis (jotku penkitelleet ja muiden lastut tuottavat tuonverran ja ne joilla on persdyno kunnossa niin sanovat että sen verran
) itellä ei tuo persdyno tahdo toimia alle 300 heppasten kans ollenkaan ja sillonki pitääs olla manuaali,painoakin tuossa taitaa jo olla sekä mukavuutta mun verrokkeihin
eilen koitin lähes paikaltaan lähtee niin kyllä mä joudun myöntämään että pääsi hiukan yllättämään ja niskatuki tuli melkein tutuksi
pitäs askiin vaihdella öljyt yms ennenko oikeen kovaa rempoo



eilen koitin lähes paikaltaan lähtee niin kyllä mä joudun myöntämään että pääsi hiukan yllättämään ja niskatuki tuli melkein tutuksi


pitäs askiin vaihdella öljyt yms ennenko oikeen kovaa rempoo

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
eiköös 320cdi mesees olisi hitusen isoompi turbo?...
vieläkö se menee heittämällä tuon vanhan tilalle?
...tuli vaanmieleen 
edit: selvis jo et bolt-on puhallin se on. v-loppuna ois mm askin öljynvaihtoa tiedossa



edit: selvis jo et bolt-on puhallin se on. v-loppuna ois mm askin öljynvaihtoa tiedossa

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
vähän jo itellekkin (lue : eukolle 220 ja itelle tää) katellu cdi vekotinta käyttikseksi mutta ei taida uskaltaa ku puhuvat taas tuosta taloushommista niin pahojaan
no hehkun sain vaihdettua vihdoin. aseina oli x-1R tankissa ja ainakin 3h seissyt puolilämmin moottori ja motonetistä mukaan tarttunu 10mm pitkä hylsy sekä mutterimopo
..niin ja tietenni jollaiin ruosteenirrottajalla koittanu liotella edes pikkusen pitkin kuukautta.. ei muutaku mopolla 1 vaihteella(pikkutehoilla) ja pienillä paineilla hakkoottamaan edestakaasi ja irtosihan se.. mutta kas kuinka ollakkaan se hehku kyllä pyöri reijässään todella hienosti mutta ylöspäin vain ei meinannut tahtoa tulla. mopolla pyöritin niin että oli löysä kuin mikä mut silti ahdisti,tuli se kuitenkin lopulta ylös
mitään huomattavia sivuvaikutuksia en huomannut ja auto muuttui taasen hieman ehyemmäksi
jep..hehkutulpastakin näemmä saa tarnan jos vain tahtoo
oiskos kellää haluja kertoa että kummallekko puolen tuollasessa 270cdi vekottimes asennetaan lohkolämmitin ja kenties pikkusen asennus ohjeita mukan
ei kuitenkaan mene sama lohkolämmitin juttu kuin esim 602 koneisiin? ku semmonen ois hyllyssä melkein jouten 

no hehkun sain vaihdettua vihdoin. aseina oli x-1R tankissa ja ainakin 3h seissyt puolilämmin moottori ja motonetistä mukaan tarttunu 10mm pitkä hylsy sekä mutterimopo



jep..hehkutulpastakin näemmä saa tarnan jos vain tahtoo


oiskos kellää haluja kertoa että kummallekko puolen tuollasessa 270cdi vekottimes asennetaan lohkolämmitin ja kenties pikkusen asennus ohjeita mukan



Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
tulipa kurkittua auton altapäin


minkäslaiset öljyt mä kaatelen tuonne koneeseen talveksi? onko kesäksi sit erilaiset?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
nonniih.. ny ois aika varattuna kl-koskiselle mm termariremppaan (korjataan että lohkariremppaan)
tuntuu hassulta ku viittin vaihtaa isukin w202 c-koppaan kansipahvin mutta lohkolämppärin asennus tämmöseen tuntuu mahdottomalta ajatukselta
ja sitten ois uusia pähkinöitä:
+12c lämmintä pihalla ja 16km ajoa joka on ensin kurikan keskustan läpi ja sen jälkeen isoa tietä satasen vauhtia niin lämmöt vasta 16km jälkeen 80c
normaalia
termarit on uusia molemmat mutta pohjapanssari vielä irrallaan
ja luulisin että tästä johtuen eukko moittii kulutusta (laitoin tankkauspväkirjan autoon että sais jonkunlaisen kuusan itekkin sen ajeluista) ja ei sitä tierä että kuvitteleeko se että tuolla pääsöö johonki 1.9tdi manu audin lukemiin joka meni kyllä hajuilla
kulutusmittari näyttelee jotain 6.0-6.2 kulutuksia kun se ajelee noin 30km sivua päivittäin edestakasi aamuin illoin
eli onko tuo normaalia? vai mistä kattelen vikaa tms?
ohjelmakin tuossa jo on ja eukola ei kauheen raskas ole tuo kaasujalka


ja sitten ois uusia pähkinöitä:
+12c lämmintä pihalla ja 16km ajoa joka on ensin kurikan keskustan läpi ja sen jälkeen isoa tietä satasen vauhtia niin lämmöt vasta 16km jälkeen 80c






ohjelmakin tuossa jo on ja eukola ei kauheen raskas ole tuo kaasujalka
Viimeksi muokannut Terho P, 16.10.2011 21:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
alotin pitämään vihkoa autossa
huomenna menee mm pohjapanssari kiinni että saa nähdä jotta oliko vika siinä.. muutaman asteen viilennys on jo aiheuttanut sen että vaatii jo yli 20km ajon ennenko on lämmin kone
kääpiöön kun vertaa (joka ei turhan nopeesti lämpee ku kohtuu hengittäväksi tehty) niin meinasin verta paskantaa kun huomasin että sehän lämpee TODELLA nopeesti tuohon verrattuna
tarkkaillaan tilannetta. tuo sähkölämmitin vähä epäilyttää että toimiiko se laisinkaan
ja miten sen kunnon voi testailla? ei ainakaan ole vikakoodeja starilla näkyny 


kääpiöön kun vertaa (joka ei turhan nopeesti lämpee ku kohtuu hengittäväksi tehty) niin meinasin verta paskantaa kun huomasin että sehän lämpee TODELLA nopeesti tuohon verrattuna

tarkkaillaan tilannetta. tuo sähkölämmitin vähä epäilyttää että toimiiko se laisinkaan


Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]


nomutta asiana oli se että pienistin avaimen kun sielu lähti avaamen sisältä nokkapihdeillä. vikaa ei tietenkään silmällä nähny mut otin kuitenki kolvin esiin ja lämmittelin liki jokasen juotoksen uudestaan .. nyt tuntuus kameran silmän läpitte testattuna toimivan


Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4311
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Yleensä kestää kyllä pitkään kun sitä ei tiputele/heitele seinään...tmsTerho P kirjoitti:miten tuo on hymiö valinnois?? (mulla näkyy lihava michelangelo
)
nomutta asiana oli se että pienistin avaimen kun sielu lähti avaamen sisältä nokkapihdeillä. vikaa ei tietenkään silmällä nähny mut otin kuitenki kolvin esiin ja lämmittelin liki jokasen juotoksen uudestaan .. nyt tuntuus kameran silmän läpitte testattuna toimivaneiköhänse petä taas kun pitääs kiiruulla johonki päästä tms

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
ja heti seuraavana päivänä alkoi toinen avain tinttailemaan
eukko osti kunnon vanteet tuohon kesäksi
18x10 taakse ja 18x8.5 eteen..
onhan nuo melko 80`s vanteet mutta eikö tuo leveys sitä hiukan paikkaa.
nyt ei jaksa alkaa etsimään edes että onkos tuossa oma kusipojan säiliö takalasille missä vai onko se suutin taas tukossa
ja sitte joskus kun kääntelee rattia vaikkapa pihasta lähties tai liikenne ympyräs jne niin kuuluu jännä "kronksahdus" tms
ei sitten niin minkäänlaista hajuakaan että mistä se johtuisi
ääni tulee mielestäni rattiaksilaa pitkin käsille/sisälle saakka.

eukko osti kunnon vanteet tuohon kesäksi


onhan nuo melko 80`s vanteet mutta eikö tuo leveys sitä hiukan paikkaa.
nyt ei jaksa alkaa etsimään edes että onkos tuossa oma kusipojan säiliö takalasille missä vai onko se suutin taas tukossa


ja sitte joskus kun kääntelee rattia vaikkapa pihasta lähties tai liikenne ympyräs jne niin kuuluu jännä "kronksahdus" tms


Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Heips! näin välillä kun tympäsee oman 270cdi konehommat niin oli virkistävää miettiä isäukon takalasin pesuria:) Muistinkin niissä olleen tyyppivikana että letku irtoaa luukun sisällä moottorista, mikä oli tässäkin! Letku paikalleen ja surrilankaa " klemmariksi" avot ja pysyy vaik suutin vähän talvella jäätyiskin. Olisko sulla tää homma kans ?
nojasin vahinkoos yhen puhelun aikana siihen pesuriin ja klaps! se meni paikalleen
eli vesi oli ampunu sinne kuoren sisään
vanteet tuli tänään haettua kotio,saa nähdä miten ne sopii sinne ja miten pieleen ajo-ominaisuudet menee
menomatkan kiroilin sähköautoa ja paluumatkalla olikin oikeen vimpanpäälle kurja keli niin silllon sitä sähköautoa jopa hiukan tuli kiiteltyä 





Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
HELP!: lisenssi levy oli menny vanhaksi kuulemma. oikianpuolonen ja raitti pitääs tarkistaa. paha tarkistaa ku ei ymmärrä tuo taivaallista.
vähemmän suomeksi siis:
license plate L,R
check lamp (ja sitten sielä oli ajatuksen kuva eli lamppu)
tai jotain tuonne suuntaan
vikojahan tuossa ei esiinny silloin kun se kotiin tulee että pääsisi itsekin niitä todistamaan vaan kaikki hauskuus alkaa aina kun eukko menee aamulla töihin,silloin soi puhelin mulla.
vanteet on pirun ahtaat mutta kai ne sinne menee kun jaksaa vaan sovittaa. käpärin linkun voitelin ja korjasin tuossa taannoin mutta ei siinäkään saanu vielä tuntumaa cdi vioista
vähemmän suomeksi siis:
license plate L,R
check lamp (ja sitten sielä oli ajatuksen kuva eli lamppu)
tai jotain tuonne suuntaan

vikojahan tuossa ei esiinny silloin kun se kotiin tulee että pääsisi itsekin niitä todistamaan vaan kaikki hauskuus alkaa aina kun eukko menee aamulla töihin,silloin soi puhelin mulla.
vanteet on pirun ahtaat mutta kai ne sinne menee kun jaksaa vaan sovittaa. käpärin linkun voitelin ja korjasin tuossa taannoin mutta ei siinäkään saanu vielä tuntumaa cdi vioista

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]