


Se nigthtrainin maali kuivuu siksi niin kauan kun siihen tulee sitä kuviota...ryppyjä

Tämän homman arvelin eriyttää ihan omaksi projektikseen.CDTA kirjoitti:oothan ruikkinu koteloöljyä/ketjuöljyä sinne ruostepaikkojen taka...perä...no sinne sisäpuolelle
No tämä suakkuna se on monitahonen kun nylykemätön siili, en taida edes yrittää selittää.PM kirjoitti:Ei voi muuta kuin ihmetellä miten jollain voi olla noin paljon intoa, tarmoa ja vapaa-aikaa?
Juu, aivan totta. Nautinto on pilalla jos shown vetää läpi joku näistä nuoren polven amatööreistä. Olen kuullut jopa sanottavan, että Merisäätä ei pääse ihan kuka tahansa amatööri lukemaankaan, virasta taistellaan Ylessä verisesti. Ihan ratiosta kuultua.Makemyday kirjoitti:
Riippuu kuka on lukemassa
En osaa antaa tähän mitään selitystä. Välillä tulee selviä kuvia ja välillä ei, ihan lottoa.NicNac kirjoitti:Einy hirviästi oo tullu seurattua mutta kuinka voi olla että veskun kuvista saa jotakin selevää??
Kokeileppas joskus levittää se pakkeli sopivalla, taipuisalla ja riittävän isolla siklillä (yltää reilusti terveelle pellille saakka) suoraan mahdollisimman lähelle pellin muotoa, ne taikinakasat tosiaan hupenee pois kun aletaan hiomaan. Kannattaa käyttää hionnassa myös pakkalikohdan yli yltävää pitkää "lossia" apuna, ettet turhaan hio pakkelia pois reunoilta. Ei se muuten onnistu ensinkään.NicNac kirjoitti: Toista se on sielä tajunkankaalla kun 200g pakkeli purkki piisaa...mä levitän kax kiloa ja aina hion kaiken pois.Ei oo heleppoo...
Vettä on käytetty, se vaan kuumuu se kone niin p*rkeleesti, en tiedä miksiNicNac kirjoitti:Se kaverin horsepower hönkii edelleen.Ja justiin se bemarinsakki myllytti...no ei ehkä millään himo hinkkaajalla oo,mutta hyvin se on toiminu.
onko sulla vähän vetistä se vaha jos kerta präsäjää??
Siksi se savuaa kun se on paskana.Vettä on käytetty, se vaan kuumuu se kone niin p*rkeleesti, en tiedä miksi savuaa.
Kaikkia mahollisia ja mahottomia kierrosaluieta on kokeiltu, ja alle kuuden tonnin asetusten se ei jaksa edes pyöriä.
Salli minunJuu, ei 1kpl toimimaton Kiina-kone tee p*skoja näistä kolomestakymmenestä muusta toimivasta.
Kaikki Kiina-koneet on tähän saakka palvelleet moitteetta, mutta eihän ne ammattikäytössä olekaan - ihan...Jiitek kirjoitti:Salli minunJuu, ei 1kpl toimimaton Kiina-kone tee p*skoja näistä kolomestakymmenestä muusta toimivasta.. Suhde lienee maksimissaan 1/5 ainakin tunnin parin käytön jälkeen.
Onpas muuten siisti Jetta.? Isompaa vannetta alle vaan.
Ei kai niitä laskettu ole, mutta keskiarvona voidaan kai pitää 3h/päivä, mistä asti tuota nyt on tullut jynssättyäkään...touhottaja kirjoitti: olekko muuten laskenut tunnit mitä on kulunut volskin hinkkaamiseen,niin niin eihän niitä yleensä lasketamutta nätin olet tehnyt
En oo muuta kun pessy vanteet, mutta kiillottaa nuo rantit kyllä pitäs. Jaa, vai merkki mustaks? Mie haaveilin jotta punaseks.MJF kirjoitti:Vanteetkin oot tainnu kiillottaa etkä oo puhunu mitäänJa keulamerkki pitää maalata mustaksi
Hyvin toimii, muutama auto hinkattu. Savut ovat pysyneet sisällä. Kaverilla kans samanlainen toiminut. Onhan siinä takuu, haet uuden. Harmillistahan tuo, mutta kai se on sille 6V kiinalaistytölle annettava anteeksi että yhden susiversionkin tekeeHVM kirjoitti: Mites on muilla Horsepowerit pelanneet?
Jaajuu.dealer kirjoitti:Niin, meinasin jos sinne katolle niitä lamppuja... ei taitas olla hyvän näkönen, laita vaan rekisterikilipilevyyn.
Ahaa, onko se punainen ledi jonka alla on akkumulaattorin kuva siis latauksen merkkivalo? Mie oon kuvitellu jotta se on rapakkotutkan näyttö, se nimittäin syttyy aina kun ajaa rapakkoon, ja samalla pellin alta kuuluu SKKRIÄÄÄÄÄÄKS!!!. Lie järjestelmän sireeni?Pappi kirjoitti:Olis nähty sekin kun jetan laturin merkkivalon virkaa toimittava ledi olisi toiminut pitkien valojen merkkivalona![]()
Näin on, mutta kun palaa näpit, talli ja tukehtuu.J.T.S kirjoitti: Ja vanha totuushan on, pieni savutus ei haittaa, kunhan koneet pyörii.
Kovat on sanktiot.AM kirjoitti:Harmillistahan tuo - siltä 6V kiinalaistytöltä pitää kuolettaa puolen vuoden palakka ja antaa sille kunnolla selekään, jotta oppii tekemään kunnon koneita myös ylitöissä ollessaan.