Lavalla

Umpikopalla

Lisäksi löytyy vielä hirviporukoille sopiva versio, lienee jopa susukia ketterämpi kairassa:

PS: Hulluja nuo ameriikkalaiset...

Eipä kait ajossa haittaa.. noin maantiellä.. mettällä kyllä... Eikös noi tekniikat ole jotenkin epävarmoja?dealer kirjoitti:Tänään kävi korjaamolla GMC nelivetopikuppi jatko-ohjaamolla, pellin alla tietysti V8 turbodiesel ja jatkeena automaattilaatikko.
Ihan mahdottoman pitkä auto, nosturille saamiseksi piti "vekslata" sen seitsemän kertaa.
Itse ajoin viime kesänä tällä 6.5 turbodiiselillä olevan chevy vanin halliin, jossa oli se 215cm pitkä moniuraremmi tipahtanu välille. Jarrut ja ohjaus vailla tehostusta ja kumit jotku 275 leveät, hippasen raskaanlainen käännellä ja sai kahella jalalla runtata jarrua että sen rohmun sai pysähtyyn ennen seinää. Ja sitten veikkailla remmin reittiä sen seittemäntoista rullan ympäri, kolmannella yrityksellä täsmäsi pituus.dealer kirjoitti:Tänään kävi korjaamolla GMC nelivetopikuppi jatko-ohjaamolla, pellin alla tietysti V8 turbodiesel ja jatkeena automaattilaatikko.
Ihan mahdottoman pitkä auto, nosturille saamiseksi piti "vekslata" sen seitsemän kertaa.
Mariini kirjoitti:Emmää enää ihmettele miks ameriikan jätit on menos konkurssiin, ohan mäkin niitä isoiks tienny, mutta tuo Audi tuossa rinnalla sai vihdoin tajuaman sen kokoeron todellisuudessa...
Esikaupunkialueella asuvan mamman kauppakassi? Paskan vitut! Sietää jäädäkin japskien ikeen alle kun tuommosta paskaa takovat, bensakoneella vielä...
Neliveto lisävaruste noihin.Heikki H. kirjoitti:eikähän e-mersuakin saisi aksorin alustalla
edit, nii joo mutta noi voortithan raapiiki joka tassulla
jaa olipa tuokin aika villi tapaus...enpä ollut ennen nähny.Melitos kirjoitti:
mutta kaikkihan muistaa tämän G-waagenin SLK:n kopalla:
http://www.geocities.com/MotorCity/Fact ... GWagen.jpg