mutta kun lähtee maantielle ajelemaan, niin samantien alkaa koneen lämpötila (anturin mukaan) tippumaan "normaalista" alle puoleen siitä. ja ei riitä kabiiniin enää kuumaa ilmaa.. (tämä kertoisi että se kone oikeasti viilenee eikä vain mittari virheellinen)
termari on vaihdettu kahdesti (ja tarkastettu molemmat että toimivat ja aukeavat ok lämpötilassa)
syylärin eteen on asennettu pahvit (ei paljoa apua siitäkään)
jäähdytin nesteet on vaihdettu. tossa termarien kanssa temppuillessa tuli vaihdettua nämäkin. ja nesteen kierto tuntuu normaalilta.
kesällä toimii normaalisti, ei ylikuumene ei käy kylmänä. syksylläkin näillä nollakeleillä toimii normaalisti. mutta kun menee kovemmalle pakkaselle niin jotenkin vain lämpötehot loppuu kun ajetaan maantiellä.
tää on meen äitin auto siis. ollut tää vika jo pari talvea eikä ole syytä löytynyt
kyselin joskus tätä mitsubishiharrastaja foorumilta eikä sielläkään kukaan syytä oo keksinyt silloin. mitsut järjestään ovat olleet lämpimiä talviautoja. kaikki coltit lancerit ja galantit mitä tutuilla on ollut ovat olleet hyviä.. tämä carisma on ainut jossa ongelmia.. taisi ensimmäinen talvi meillä mennä OK ja vasta sen jälkeen tuli tämä palelemis ilmiö.
noh tällä(kin) autolla kun ajellaan kuitenkin suurin osa ajasta vain lyhyitä kaupunkimatkoja niin ei ole ollut iso ongelma.. mutta itseä se vituttaa kun oon usein sitä talvella lainaillut pidemmille reissuille ja varpaat ja nenä jäässä istuu autossa. (noh nyt on mersu.. sillä voi tehdä nekin reissut nyt tänätalvena mitä ei maasturilla viitsinyt tehdä ennen)
kattotaan löytyykö täältä foorumilta guru joka osaa auttaa.
