



Mihinkäs se tiikeri raidoistaan pääsisi. Tuli tuommonen hommattua äitemuorille ajoon.
Tekniikkana pomminvarma B230F + M47
Palan ja männän väliin on hyvä laittaa jotain, joko kitinänpostolevy tai edes kuparitahnaa tai vaikka molempia. Nuo kitinänpoistolevyt tulevat tehtaan palojen mukana, mutta nehän voi tarvikepalojen kanssa käyttää uudelleen, kun rosteria ovat.745 kirjoitti:Talvirenkaat tuli vaihdettua alle ja samalla korjasin tyypillisen volvomaisen takajarrujen vinkunan. Vika oli motonetin jarrupaloissa, RH:n paloilla loppui kitinät.
Juurikin näin. Vespumpan vaihdossa tarvii jakopäähän koskea ainoastaan sen verran, että ottaa ylemmän suojakopan pois. Sen taakse jää pultti tai kaksi740 GLE kirjoitti:Eikä vaihdella summassa vesipumppuja, jolla ei normaalisti suunnitellussa moottorissa ole mitään tekemistä jakohihnan kanssa.
Pumppu vaihtuu jos se vuotaa eikä sitä varten jakopäätä edes avata.
Muista kiristimen jälkikiristys 1000 km jälkeen.
Nyt pystyy ottamaan paremmin kantaa kulutukseen. Nääsvillen reissun kulutuksena 7,5L/100km740 GLE kirjoitti:2.3 litrainen on parempi, vaikka tuon B230F version M-nokka onkin enemmän Veijo Esson kannalta optimoitu kuin kuljettajan
Näiden koneiden vanhemmat pumput olivat törkeän kehnoa tavaraa. Omaani on vaihdettu ensimmäinen pumppu takuuseen vasta 10.000 km huollossa, kun olin juuri lähdössä Britanniasta kotiin päin kesälomalle, eikä siihen hätään ehditty kuin todeta rumat pisarajäljet aivan puhtaan moottoritilan pohjamuovin päällämese300 kirjoitti:Minä olen aina kun näihin vanhoihin volvoihin olen jakopään tehnyt siinä samalla vaihtannut tuon vesipumpunkin kun sekään ei ole kallis sijoitus ja menee niinkuin siinä ohessaParin ensimmäisen volvon kanssa en tuota pumppua vaihtannut mutta kun kummastakin se pumppu meni sitten parin viikon sisään niin tulin siihen tulokseen että samallahan senkin sinne vaihtaa niin ei tarttee sitten erikseen sitä alkaa puljaamaan