Itärajalla lauhtui kelit -17 paikkeille.
Sopivaa tehdä huoltohommia kylmässä tallissa.
Jarrut alkoi ravistamaan, vaihdoin levyt ja palat eteen.
Huoltokirjan mukaan palat vaihdettu vuoden 18 syksyllä
mittarilukemassa 124300, nyt 225100
Levyt kai alkuperäiset.
Uudet liki 29 mm paksut, nämä oli n.25 mm.
Ensimmäinen puoli meni harjoitellessa, toisella aikaa
meni enää 24 min, viileä keli jouduttaa..
Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Seuraavaksi voit tulla tänne lämpöseen talliin, niin voi tehdä rauhassa
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Hyvä homma , jostain syystä kaikki ylimääräinen tulee aina kun on kylmimmät kelit.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----