
Vika 1


Eli , onko pitkät/pätkät vaihtava rele mennyt juntturaan


Vika 2






Apuuva pliiis

Öö. Tuohan ei ole semmoinen katkaisija, joka jää päälle, kun sitä painetaan, vaan sillä vain annetaan komento boksille, joka kytkee releellä virran. Ykkösasentokin sammuu jossain vaiheessa ihan issekseen.Boogie kirjoitti:Eihän se "perskarvakäristimen" katkaisija voi olla jumittunut siihen kakkosasentoon , koska sitten kun surina on lakannut ja palaa katkaisijassa vaan se yksi valo , niin silloin siitä saa katkaistua lämmityksen ihan kokonaan pois normaalisti .
Niin muttahan "kanta-auto" on ilmeisesti W123 ,jok aon saanut piritysruiskeen?Boogie kirjoitti:Mä muistan silloin kun stereoita asensin ja oli kaikki penkit pois ym ym niin kyllä siellä lattialla oli jotain boxeja juu . Eli ne varmaan ui siellä ja aiheuttaa tuskat .
Pitääpä kuivailla ekana ja sitten katsoa onko viat vielä tallella .
...niin kaikki tuo penkki osasto on w126 mallia . Ei w123 korista ole kuin kone ja loota , jarrut ym ym ym tekniikan puolta . Tai niin , jarrutkin on osanumeroiltaan samat molemmissa kärryissä pitkälti .
Jaa'a. Kait se täytyy uskoa. Eli ajovalokatkaisija ei kestä pitkien valojen vaatimaa lisävirtaa. Muuta selitystä tuohon ei oikein ole. Hyvä että kuitenkin selvisi. Eli se vaihtoon.Boogie kirjoitti:...nimittäin on sillä ajovalokatkaisijalla jotain yhteyttä tähän keissiinKatsos kun ehtoolla pistin pitkät päälle kun tuolla ajelin ja taas mentiin pimeässä