Japskeissa ja muissa samansuunnan autoissa putken pää puolestaan sohottaa okealle.

Mikäs se selitys tälle on vai onko vaan nyt sattunut näin ?.
No virtalukon sijaintihan juontaa juurensa Ladan menestyksekkäästä Le-Mans historiasta,juoksemalla autolla->auto käyntiin toisella kädellä ja toisella jo vaihdetta silmään.(tietenkin virtalukon sijainti+"väärin"päin aukeava nokkapelti antavat hyvän mahdollisuuden rassata kaasaria samalla kun starttaa)HVM kirjoitti:Vesitän "vasemmanpuoleinen liikenne" -teorian.Ladassa on viemäri oikealla puolen autoa, ja virtalukko vasemmalla puolen rattiputkea.
Tässä muutamana aamuna on tullut jysäytettyä Lada tulille noin -25-30 -asteen pakkasista ilman roikkaa, liekkö tuossa moista ensinkään?Sivonen kirjoitti: Lada toimii.
Ja olikos jossain englantilaisessa aristokraatissa tankinkorit molemmin puolin, samoin kuin pakoputketkin.MJF kirjoitti:Amerikassa putket on laitettu molemmin puolin ja tankinkorkki keskelle
UAZissa on ainakin.jusamb kirjoitti:Ja olikos jossain englantilaisessa aristokraatissa tankinkorit molemmin puolin
Juu ja saattaapa sillä olla auton alustassa tilankäytöllisiä syitäkin.Mika.T kirjoitti:Seuratkaapa autoja tuolla tienpäällä liikkuessanne...
Pakoputki on aina toisella puolella autoa kuin tankinkorkki.![]()
Tällä on ainakin yritetty kmpensoida mahdollista polttoaineen roiskumista kuumalle pakoputkelle ja siten "mahdollista" polttoaine paloa.
Ja Lada vesittää tämänkin säännön:Jiitek kirjoitti:Juu ja saattaapa sillä olla auton alustassa tilankäytöllisiä syitäkin.Mika.T kirjoitti:Seuratkaapa autoja tuolla tienpäällä liikkuessanne...
Pakoputki on aina toisella puolella autoa kuin tankinkorkki.![]()
Tällä on ainakin yritetty kmpensoida mahdollista polttoaineen roiskumista kuumalle pakoputkelle ja siten "mahdollista" polttoaine paloa.