
Mutta sanokaapas nyt viisaat (ja jälkiviisaat?) että kun tuo Saksasta maahan auton (ruosteettoman jos vaan hovihankkijan 20v kokemukseen voi luottaa), niin kannattaako se viedä samoin tein ruosteensuojaukseen? Jos Veholta kysyy, niin nehän kehuu miten alusta on niin hienosti muovikoteloinneilla ja vahauksilla suojattu että saa ajaa vaikka 95% rikkihapossa eikä mitään tapahdu, mutta niinku aikuisten oikeesti?
Ja missä noita vanhan kunnon ajan ruosteensuojauksia E-sarjalaiselle tehdään? Turha siinä on huolehtia että 30v puhkiruostumattomuustakuu menee kun vie muuanne kuin Veholle, se auto tulee jo saksasta joten ei sitä ole huollettu Veholla aiemminkaan. Mutta kun se alusta tosiaan on muovilevyjen peitossa ja oletettavasti niiden levyjen takaisin asentaminen ruosteensuojauksen jälkeen kuitenkin suojaa kiveniskemiltä yms. ikäviltä yllätyksiltä, niin pitäisi olla sen verran ammattitaitoista porukkaa että ne osaa hanskata tuota enemmänkin...

-Fantsu-