millä korjata ilmastoinnin kenno?
millä korjata ilmastoinnin kenno?
elikkä ilmastoinnin kennosta toinen putkenlähtö repes. putkessa on n:3mm pitkä halkeema. saisko sitä kotikonstein korjattua. vinkkejä kehiin jos jollak olis asiasta paremmin tietoa ku mulla: 

Jos laittaa putken poikki ja laittaa liitoskohtaan sopivan holkin ja juottaa hopealla niin kestää varmasti. Itsellä on toiminut hyvin vastaava systeemi. Tämä ei tosin ole kaikille kotikonsti vaan joutuu mahdollisesti viedä laitettavaksi. Se taas ei kannata jos vanha kenno on hapero/huonokuntoinen. Uutta vaan kehiin jos vanha on huono eikä ole
juottovehkeitä...
juottovehkeitä...
Ei. Kaveri paikkaili Mazdastaanjadke kirjoitti:kenno olis muuten niin hyvä kuntoinen etti raaskis vielä uutta ostaa. kestääsköhän siinä kummiletku liitos?

Osta se kenno ja sillä sipuli.

- cdi
- Filosofian insinööri
viewtopic.php?t=11983&highlight=
Tietysti jos pystyy koeponnistamaan vaikka vedellä itse n 20 kg niin siitä vaan. Exssäätiäcitys näyttää ainakin olevan hinnat kohdillaan.
Tietysti jos pystyy koeponnistamaan vaikka vedellä itse n 20 kg niin siitä vaan. Exssäätiäcitys näyttää ainakin olevan hinnat kohdillaan.

En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Jos on uusi vaihdettuna+täytettynä 650 ja pelkkä täyttö 100 niin ei olis minulle vaikea valinta. Juottaminen on luotettava tapa korjata ilmastoinnin putkistoja. Kannattaa laittaa suojakaasua putken sisäpuolelle niin ei järjestelmään synny turhaan järjestelmää haittaavaa kuonaa.
Viet jollekkin teollisuuden kylmämiehelle juottoon. Varmasti tekee alle satasella tiiviin ja kestävän liitoksen.
Viet jollekkin teollisuuden kylmämiehelle juottoon. Varmasti tekee alle satasella tiiviin ja kestävän liitoksen.
- cdi
- Filosofian insinööri
Menee siihen aina uusi kuivainkin a n 40 euroajadke kirjoitti:ajattelin jos kysääsis jäädytin korjaamosta mitä korjaus maksaisi. freonit saan laitatettua 50eurolla kaveruus alennuksella
Korjaus ja koeponnistus (nesteellä)
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
En edes halua olla.