Uuden pakun käyttöönotto,suojaus ym..

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Uuden pakun käyttöönotto,suojaus ym..

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Eli onni potkii isosti ja heh-heh,käyttöön tulee iskemätön ransitti.Siis työkulkupeliksi.Nythän tässä on tietysti kaksi vaihtoehtoa;joko olla välittämättä pas*akaan mistään tai sitten olla realisti ja pitää auto siistinä ja kunnossa mikä tuntuu jotenkin luontevammalle vaihtoehdolle.Tavaratila vaneroidaan tietysti mutta mitäs muuta ottaisi huomioon ettei auto ole puolen vuoden päästä kuin operation desertstormin jäljiltä?
Autolla rampataan savisilla ja liejuisilla työmailla,kuskataan välillä painavaakin kuormaa ja näin.Olisiko jollain ehdotusta kuskinpuolen kynnyksen suojaamiseen kun jatkuva ramppaaminen savisilla saappailla luonnollisesti tuhoaa kabiinin vauhdilla..
Kuva
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10854
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Re: Uuden pakun käyttöönotto,suojaus ym..

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Daimler kirjoitti:Olisiko jollain ehdotusta kuskinpuolen kynnyksen suojaamiseen kun jatkuva ramppaaminen savisilla saappailla luonnollisesti tuhoaa kabiinin vauhdilla..
Kynnyksiin hankit 3M kiveniskuteippiä tai vastaavaa. Ei tule minulla muuta mieleen.

:) Vähän erilainen transu kuin minulla aikanaan :roll:
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Marketista jos löytys gepardi penkinpäälliset taikka sitten oikeen semmonen kunnollinen suojuksen, ratin päälle tapsa kansa tyylinen suojus, vaihekepin nuppiin parimuovipussia nippusiteellä kiinni, polkimien päälle elmukelmua :wink:
Avatar
JocceKoo
Viestit: 146
Liittynyt: 29.9.2006 10:10
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja JocceKoo »

Vie auto teipattavaksi, ja hankit jostain ritsasta kuskin penkin tohon.
Noinhan ne tekee taksimersuille saksassakin :lol:

Ja kun on myynnin aika, teipit pois, ja alkuperäinen kulumaton penkki paikalleen.

Ja kuskin lattiaan voisi jotain muovia koittaa laittaa, niin ei oo ihan heti jalkatilat niin kovin kauheat.
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Kannattaako tuohon nyt mitään niin ihmeellisiä "suojauksia" tehdä, laitehhan on ensimmäisen viestin perusteella "työkalu". :D Eiköhän kumimatot lattiaan ole ihan riittävä suojaus? Hurjimmathan asentelevat työautoihinsa penkinpäällisiä uutena, jotkut taas siinä vaiheessa kun alkuperäispenkit ovat "kauheassa" kunnossa. :roll:
Aika helppojahan nämä nykyhärvelit on pitää puhtaana. Itse varmaan tyytyisin siivoamaan auton edes jotenkin kerran viikkoon ja silloin tällöin vähän paremmin. :roll: Laitteen käyttömukavuus laskee, jos joka vimpstaakin verhoilee muovilla. :lol:
BMW 318d -09
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

No joo;tänään se sitten lopultakin tuli;uusi ransit ja olipa aika pettymys;moottori vääntää aika ohuesti tyhjäkäynnillä,parkkitutka ahterista,tuntuu piipittävän viimeistä päivää,maavaraa ei juurikaan,löllöt jouset ja kuormattuna huono ajaa.ESP löytyy ja ajotietokoneen herätyskellotoiminto huvitti suunnattomasti...
Avatar
Iippo Vinetto
Autoencyklopedia
Viestit: 1538
Liittynyt: 23.5.2006 17:58
Paikkakunta: Tampereen alla, Hangon yllä.

Viesti Kirjoittaja Iippo Vinetto »

Transit kuuluu tilata takavetoisena. Ero kuin yöllä ja päivällä etuvetoiseen.
Älkää polttako itteenne loppuun!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”