Ajattelinkin että "soveltaen" vaakoihin jos ei valmiita turbo mallin solexeja ole nurkissa ja ennenkaikkea jotenkin aiheeseen sopivana ajattelin nakata ajatuksen takaraivoihin muhimaan
Mutta tosiaan kaasari + turbo on niitä helpoimpia virityksiä, toisin kuin nämä nykyajan 20 anturilla yms. olevat täysin itse tuunattavat ruiskut joissa saa 1r/min välein säädettyä sytkät ja seokset.....jos vain omistaa tarvittavat laitteet ja mikä työmaa asentaa

(toki ne on säätöihin saatuaan varmoja ja huolettomia, mutta perinteinen suutinten vaihto ja bensapintojen säätö kunniaan

) Ja jos oikein alkaa teettämään tuo kaasarin paineistus, niin laittaa sen kaasarin imupuolelle niinkuin esim. kupla rintamalla on tehty iät ja ajat (siis bensa/ilma seos imetään turbon läpi)

..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...