Kommentoikaa? 250D vm.1987

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
olke
Viestit: 9
Liittynyt: 24.8.2006 20:45
Paikkakunta: Kempele

Kommentoikaa? 250D vm.1987

Viesti Kirjoittaja olke »

Hei,

Katsokaa ja kommentoikaa, kannattaako moisen hankinta 3000e?

Olke


Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

:roll:
Jos kulkee suoraan, ei äännä perä, ei kitise natise, kone kehrää kauniisti ja maaleiltaan noin hyvässä kunnossa ympäriinsä eikä velkaa tarvitse ottaa, niin ei mahdoton hankinta.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Re: Kommentoikaa? 250D vm.1987

Viesti Kirjoittaja Harju »

olke kirjoitti:Hei,

Katsokaa ja kommentoikaa, kannattaako moisen hankinta 3000e?

Olke
Kuva
Tuolta kannattaa käyttää yksi osa PP Dieselissä niin auton luist...käyttöominaisuudet paranee huomattavasti :wink:
Ei kait 3000€ paljon ole vaan vois olla vähemmänkin :lol:

Siirtele tuosta ekasta viestistä ne img jutskat tähän malliin niin kuvat tulee alekkain
[img]http://........[/img] :wink:
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Ja näkyy olevan 1+1 paku=halvat tiisseliverot(n 65€/vuosi). Eikun haet äkkiä pois, ennen kuin menee.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Ruoja kirjoitti::roll:
Jos kulkee suoraan, ei äännä perä, ei kitise natise, kone kehrää kauniisti ja maaleiltaan noin hyvässä kunnossa ympäriinsä eikä velkaa tarvitse ottaa, niin ei mahdoton hankinta.
No ei. Ja jos vielä pikkuveron paku niin on halpaa ajoa. Käyttöarvo on siis melekonen.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Siis tuon pikkuveron takiahan ei kannata farkusta maksaa yhtään enempää :wink: ellei ole kovilla takapenkeillä eli 2+3 versio :wink:
olke
Viestit: 9
Liittynyt: 24.8.2006 20:45
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja olke »

Kiitoksia kommenteista, 3000e on tosiaan ovh..
Vakiona 90hv(?), paljonko esim. PP-Diesel saa kohtuudella ulos tehoja?
Juu, en maksa ekstraa tuosta pakujutusta koska kaikista dieselfarkuista saa 1+1 pakun halutessaan, tuossa vaan valmiina systeemit.
Kilometrejä mittarissa 370 000.
olke
Viestit: 9
Liittynyt: 24.8.2006 20:45
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja olke »

Niin tuossa piti olla ilmastointi, tunnistaako kukaan kompuraa konehuoneessa?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29420
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Niin tuossa piti olla ilmastointi, tunnistaako kukaan kompuraa konehuoneessa?
Kyyyyllähän tuo remmi semmoseen suuntaan lähtee tehostajanpumpulta että saattaa siellä kompura olla.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7231
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

dealer kirjoitti:
Niin tuossa piti olla ilmastointi, tunnistaako kukaan kompuraa konehuoneessa?
Kyyyyllähän tuo remmi semmoseen suuntaan lähtee tehostajanpumpulta että saattaa siellä kompura olla.
Jep. Kyllä tuo remmi tuosta tehostimen pumpulta lähtee kompuralle. Ilman ilmastointia se menee suoraan kampiakselin rattaan alapuolelle.
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Mika.T kirjoitti:
dealer kirjoitti:
Niin tuossa piti olla ilmastointi, tunnistaako kukaan kompuraa konehuoneessa?
Kyyyyllähän tuo remmi semmoseen suuntaan lähtee tehostajanpumpulta että saattaa siellä kompura olla.
Jep. Kyllä tuo remmi tuosta tehostimen pumpulta lähtee kompuralle. Ilman ilmastointia se menee suoraan kampiakselin rattaan alapuolelle.
Oisko helpompi katsoa että sähköfkekti nokassa :lol:
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Kelle on ja kelle ei. :wink:
On ilmeisesti automaatti kun lähtee vivustosta ylim. vipu?
Sen vielä kokeilee että vaihtaa luistamatta. Vaikka vika ei välttämättä ole kuin yhden ruuvin säädöstä vain, mutta eihän sitä tiedä koskaan. :roll:

-Tapsa
Tähdellisen parantola
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

tapio89 kirjoitti:Kelle on ja kelle ei. :wink:
On ilmeisesti automaatti kun lähtee vivustosta ylim. vipu?
Sen vielä kokeilee että vaihtaa luistamatta. Vaikka vika ei välttämättä ole kuin yhden ruuvin säädöstä vain, mutta eihän sitä tiedä koskaan. :roll:

-Tapsa
Taitaa kyllä olla manuaali. Toi on se uudempi kaasuvivusto josta pitäis jäädä se tyypillinen kenguru om602:nen pois.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29420
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Oho, bonanzanpoistolaitteellinen 250D. :shock:
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

dealer kirjoitti:Oho, bonanzanpoistolaitteellinen 250D. :shock:
Mieki tuossa jo hunteerasin että miten son nuin tutun näkönen rönttä :roll:
Nyt vasta hokasin että meän kartanolla on samallainen, toki onneksi ilman ventilationia :shock:
No Merc at the moment
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

olke kirjoitti: Vakiona 90hv(?), paljonko esim. PP-Diesel saa kohtuudella ulos tehoja?
noin perstuntumalla meikäläisen 250deehen tuli n.120 hummaa lisää :shock:

En nyt muista onko mulla bonanzaofflaitetta, mutta kyseinen ilmiö loistaa poissa olollaan ylitehokkaassa 250deessäni 8)
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Se on Harju viestin päässä viiestätuhannesta :shock:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Ruoja kirjoitti:Se on Harju viestin päässä viiestätuhannesta :shock:
Voe v*ddu :shock:
olke
Viestit: 9
Liittynyt: 24.8.2006 20:45
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja olke »

pp d kirjoitti:
dealer kirjoitti:Oho, bonanzanpoistolaitteellinen 250D. :shock:
Mieki tuossa jo hunteerasin että miten son nuin tutun näkönen rönttä :roll:
Nyt vasta hokasin että meän kartanolla on samallainen, toki onneksi ilman ventilationia :shock:
Meinaatko että vanhasta klimasta enämpi murhetta kuin iloa? Onhan siinä kattoluukku varajärjestelmänä..
Juuri katsastettu manuaali, tuontiauto, 3 omistajaa 9 vuodessa.
Pitää käydä vilkaiseen kohta, on vain niin älyttömän kaukana.
Pumpun ruuvaus sulan maan aikana..
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Emmie muuten, mutta ko son siinä haitola ko pumppua irrottellee :oops: :lol:
No Merc at the moment
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”