oli se kone sitten suora tai "väärä"

Tätä on joskus tullut pohdittua, että miksi Lean -filosofia ei ulotu auton huotamiseen tai korjaamiseen? Jos kokonainen auto saadaan valmistettua noin tunnissa, niin miksi esim. näiden hehkujen kanssa pitää turata tunti- tai päivätolkulla?Matias-P kirjoitti:Aika työllistävä vaikutus tuommosella katkenneella hehkulla.
Meiltä ei ole kovin paljon kyselty, veekuutosen hehkut eivät usein ole jumissa (poikki).On se valtava varjelus ollu taas kun en ostanu tuota V6:n hehkutyökalua....
Kyselivät juurikin kyseisen auton ja muutaman muun v6 hehkun porausta.
Mersuissa on yleensä ajateltu sitäkin että joskus joudutaan korjaamaan mutta jotkin kohdat ranskalaisissa ja japanilaisissa autoissa on tehty niin että osan rikkoduttua on ajateltu auton menevän ns. paaliin.Jos kokonainen auto saadaan valmistettua noin tunnissa, niin miksi esim. näiden hehkujen kanssa pitää turata tunti- tai päivätolkulla?
Juuh...Taitaa kyseinen auto olla viano ja ylivieskasta
[/quote]dealer kirjoitti:Mersuissa on yleensä ajateltu sitäkin että joskus joudutaan korjaamaan mutta jotkin kohdat ranskalaisissa ja japanilaisissa autoissa on tehty niin että osan rikkoduttua on ajateltu auton menevän ns. paaliin.Jos kokonainen auto saadaan valmistettua noin tunnissa, niin miksi esim. näiden hehkujen kanssa pitää turata tunti- tai päivätolkulla?
Pikkanen se purkki oli. hintaa en nyt muista. Yhesti kysyin KL:stä niin bussimaksu olisi ollut kalliimpi kuin tuo rasvapurkki. Muistaakseni rahteineen tais olla n. 15€. En oo ihan varma.jolle kirjoitti:Tuosta hehkurasvasta, oliko kallista? Minkälainen purkki?
Tjaa, millain ne kupari ja alumiini sotii keskenään?Pega kirjoitti:Ei kannata tuota ympätä alumiinikantiseen, sillo mieluummin alumiinitahnaa tai ihan sitä oikeeta rasvaajovihava kirjoitti:Kuparitahnaa![]()
Jos laittaa tuota kuparitahnaa niin se jalompi metalli alkaa syömään epäjalompaa. Tästä voi seurata mukavia asioita.jovihava kirjoitti:Tjaa, millain ne kupari ja alumiini sotii keskenään?Pega kirjoitti:Ei kannata tuota ympätä alumiinikantiseen, sillo mieluummin alumiinitahnaa tai ihan sitä oikeeta rasvaajovihava kirjoitti:Kuparitahnaa![]()
![]()
Jotennii vaan tuntuu että mikään rasva tuolla välissä ei kovin kauaa pidättele, ainakaan syvemmällä
Eikai se nyt sitä ala syödä kun sielä ei olla korroosiota aiheuttavien aineiden kanssa tekemisissä?pepi kirjoitti:Jos laittaa tuota kuparitahnaa niin se jalompi metalli alkaa syömään epäjalompaa. Tästä voi seurata mukavia asioita.jovihava kirjoitti:Tjaa, millain ne kupari ja alumiini sotii keskenään?Pega kirjoitti: Ei kannata tuota ympätä alumiinikantiseen, sillo mieluummin alumiinitahnaa tai ihan sitä oikeeta rasvaa![]()
Jotennii vaan tuntuu että mikään rasva tuolla välissä ei kovin kauaa pidättele, ainakaan syvemmällä
Karaamista voidetta me laitetaanjovihava kirjoitti:Kuparitahnaa![]()
Höpö, höpö, kyllä ne on tuotava meillexin811 kirjoitti:Saa sinne hiomolle viedä mersujakin hehkunvaihtoon
Kerrankin me ollaan jovin kans niitä hifistelijöitäLucky-Dog kirjoitti:Laitoin tuon orkkisnumeron Jovihan tyyppisille hifistelijöille, jota luottavat vain ja ainoastaan alkuperäisiin tuotteisiin