Oletetaan kaiken olevan pielessä ja rikottu, sellaisia piirteitä kyseisessä keksinnössä havaittavissa...

Lähtee kakkosella liikenteeseen, vaihtaa heti ykkösen ja sillä 4000rpm saakka ja takaisin kakkoselle. Tuosta suuremmalle ei vaihdakaan ellei nosta kaasua pois, silloin vaihtaa isompia. Nelonen ei kestä päällä alle 100km/h vauhdissa.
Saattaa vaihtaa normaalisti isommalle mikäli kaasupoljinta ei paina 5mm enempää. S/E -kytkin ei vaikuta.
Mitä on tehty:
Vaijeri on löysällä, kiristysmutteri jopa irti. Öljyä lisäsin 1,2 litraa. Puuttuneet alipaineletkut sijoiteltu paikoilleen, tosin keltaiseen muovihärveliin, laatikon oikealle puolelle tulevalla letkulla ei ole mitään vaikutusta.
Mitä siitä pitäisi tapahtua? Mihin S/E -kytkimen letku tulee? Vihreä muovihärveli laatikon vasemmalla puolen pehmentää vaihdot kun siinä on alipaine.
