Tekniikkapäivitys G:hen

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Avatar
8848
Viestit: 94
Liittynyt: 22.10.2010 9:23

Viesti Kirjoittaja 8848 »

Tosta jarrutehostimesta kun puhetta oli, niin laitoin alkuperäisen tilalle 124:sen tehostimen ja on huomattavasti parempi. Sehän on ohuempi kuin alkuperäinen, mutta taas suurempi halkaisijaltaan. Mahtuisko toi 124 tehostin olemaan paremmin 606:sen kanssa...en tiedä kun on vaan 603 :nocando:
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

603 turbo täälläkin olis hakusessa :wink:

Tuosta w124 tehostimesta olen ennenkin kuullut, pulttijako eri ja vivun pituus ainakin eri mutta muuten?

Onkos sulla automaatti vai manuaali 603:n perästä?
Avatar
8848
Viestit: 94
Liittynyt: 22.10.2010 9:23

Viesti Kirjoittaja 8848 »

jolle kirjoitti:603 turbo täälläkin olis hakusessa :wink:

Tuosta w124 tehostimesta olen ennenkin kuullut, pulttijako eri ja vivun pituus ainakin eri mutta muuten?

Onkos sulla automaatti vai manuaali 603:n perästä?
Parempi myöhään kun ei milloinkaan... :wink:

Laitoin siihen lisäksi 10mm laipan väliin, koska se ottais muuten rattiakseliin kiinni. Se mihin tehostin tulee kiinni on jotain pehmeetä tavaraa ja siitä lähtee nätisti pyöreellä viilalla pois, kun ei se pulttijako nyt niin paljoa heitä. Lisäks 124:sen tehostin on vaan kahdella pultilla kiinni. Olishan sen jaon voinut fiksumminkin sovittaa, mut menee noinkin.

Mulla on automaatti (722.3). Ei sillä nopeusennätyksiä oteta, mut silti tykkään automaatista enemmän.

E: Muuten, tulikin mieleen tohon tehostinhommaan, että jos on manuaali, niin se kytkimen pääsylinteri saattaa olla tiellä..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”