Oikein!
Siinä tutkitaan vuotaako kuuleri.
Tuo sama paine pysyi vartin ajan siellä sisässä.
Turpon päässä on sellanen sokea tulppa.
Kuvassa näkyvä viritelmä on "Painetta sisään- mitataan se ja varustetaan ylipaineen estimellä"- juttu.
Varo aukeaa 2.5 barissa
Kompuralla työnnettiin ilmaa sinne sisään 2 bar.
Ja ei vuotanut.
Kuuleri (tai siis koko auto) oli lämmin. Ihan ajon jäliltä.
Epäilin että "vuotaa ja paljon" koska kuulerin päätyyn oli tarttunut pölyä.
Siihen oli ilan mukana tullut öljyä... Pöly tarttui siihen jne..
Niin siis.. cdi väyrystä tuossa tutkittiin. Ja ei ollut rikki (koska ne mersut olisi, etenkään väyryset?)
Mutta testi tehty. Niiltä osin ainakin kunnossa.
Haluaako joku tarkempaa selitystä testistä/ testilaitteistosta

- Elämä on motoristin parasta aikaa. -