Tohtiiko ostaa?
Tohtiiko ostaa?
Morjens,
Tuossa olisi Jormalla kaupan automaatti 1995 MB 250TDT(?), ainakin siinä oli ne kidukset etulokareissa.. Muuten siisti tähdellinen mutta kun ei isoin vaihde mene päälle, kuului vain sellaista "huminaa" laatikon yrittäessä vaihtoa kolmoselta neloselle. Kysynkin että mikä siellä mättää ja kuinka paljon korjaus maksaa jos otan sen tuossa kunnossa. Jos joku jaksaisi jorista jotakin?
Tuossa olisi Jormalla kaupan automaatti 1995 MB 250TDT(?), ainakin siinä oli ne kidukset etulokareissa.. Muuten siisti tähdellinen mutta kun ei isoin vaihde mene päälle, kuului vain sellaista "huminaa" laatikon yrittäessä vaihtoa kolmoselta neloselle. Kysynkin että mikä siellä mättää ja kuinka paljon korjaus maksaa jos otan sen tuossa kunnossa. Jos joku jaksaisi jorista jotakin?
http://www.konehuolto.vze.com/
Soitappas Jarkolle, on automaattivaihteistokorjaaja, osaa sanoa suoraan.
Jorisee mielellään.
-Tapsa
Soitappas Jarkolle, on automaattivaihteistokorjaaja, osaa sanoa suoraan.

-Tapsa
Tähdellisen parantola
Jep, jep
Aluksi kiitoksia kaikille hyvistä vastauksista!
Mersu on tuotu Ruotsista muutama vuosi sitten, vaikuttaako moottoriasioihin? Perkuna kun oli niin kurja ilma koeajolla ettei ehtinyt/viitsinyt kurkata kunnolla konehuoneeseen, oletin automaattisesti että siinä on turbo koskapa vuotta vanhemmassa Volvo 940 TDIC.
Onko tuo laatikko se huonompi versio..? Lisäksi ihmettelin auton väitettyä ilmastointia sillä siitä puuttuivat ne keskikonsolin pyöreät säätimet millä ohjataan ilman virtausta, siinä keskellä oli vain sellaisia painonappeja (yhdessä muistaakseni luki EC). Ne upotetut lämpötilan säätimet olivat siinä toki. Voiko noissa olla automaatti-ilmastointi? Ilmastoinnin kompura tietenkin konehuoneessa..?
Olke
Mersu on tuotu Ruotsista muutama vuosi sitten, vaikuttaako moottoriasioihin? Perkuna kun oli niin kurja ilma koeajolla ettei ehtinyt/viitsinyt kurkata kunnolla konehuoneeseen, oletin automaattisesti että siinä on turbo koskapa vuotta vanhemmassa Volvo 940 TDIC.
Onko tuo laatikko se huonompi versio..? Lisäksi ihmettelin auton väitettyä ilmastointia sillä siitä puuttuivat ne keskikonsolin pyöreät säätimet millä ohjataan ilman virtausta, siinä keskellä oli vain sellaisia painonappeja (yhdessä muistaakseni luki EC). Ne upotetut lämpötilan säätimet olivat siinä toki. Voiko noissa olla automaatti-ilmastointi? Ilmastoinnin kompura tietenkin konehuoneessa..?
Olke
Mikäli autossa oli vain yksi rulla, jossa lämpötilansäädin ja pitkä rivi nappeja, voisi olettaa autossa olevan automaatti-ilmastoinnin. Tuntomerkit ainakin passaa. Ota auton alustanumero selville ja syötä se linkin takaa löytyvään vin dekooderiin. Ihmetellään sitten auton varusteita yhdessä...
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Onko auto alkuperäinen ruotsiauto, vai tuotu ensin saksasta ruotsiin?
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Onko auto alkuperäinen ruotsiauto, vai tuotu ensin saksasta ruotsiin?
Re: Tohtiiko ostaa?
124:sta ei ole tehty farmarina 250 turbolla; 113 heppaisia kaikki. Sedanina kyllä; 126 hv.olke kirjoitti:1995 MB 250TDT(?)
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Re: Tohtiiko ostaa?
www.mercefreaken.com kyllä tuntee 250 turbod farmarin sekä "ei E" että "E" mallisena.Ruoja kirjoitti:124:sta ei ole tehty farmarina 250 turbolla; 113 heppaisia kaikki. Sedanina kyllä; 126 hv.olke kirjoitti:1995 MB 250TDT(?)
Alkuperäiselle kysyjälle tunnistusvinkkiä: turbollinen on OM602 koneella alumiininen venttiilikoppa, turboton on OM605 jossa musta muovisuoja päällimmäisenä. Molemmissa malleissa moottorin imuilmaputki kulkee venttiilikopan yli, turbomallissa se tosin tulee turbolta.
I drive an Opel. What's your excuse?