Holsetteja eBaystä

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Holsetteja eBaystä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Katohan, meleko sopuhintasia H1C-malleja kaverilla myynnissä.
Nuillahan tekis vaikka pisnestäki...

Kliketikliks
Pro HVM
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

joo, kahella pesällä ja ihan hyvää kamaa.... ehkä kuitenkin kääntysin HX50 hybridiin ammattilaiselta vaikka vähäöän enemmän maksaiskin :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Minkäs kokonen toi niinkun on? Kuvista päätelleen suunnilleen Garretin nelosen kokoluokkaa... :?:

Holsteenin sivulta en löytänyt vastaavaa.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
nokileka
Kannentiiviste-spesialisti
Viestit: 600
Liittynyt: 03.2.2006 0:27
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja nokileka »

niitä ei löydy holsteenin sivuilta, koska turbot on kivikauden ja viimeisen jääkauden väliseltä ajanjaksolta. noissa turboissa on onnistuttu yhdistämään huono herääminen vähäiseen tuottoon.

no, ehkä hieman liioittelin... mutta mutta... miksi tuhlata 400e museolaitteeseen, kun moderneja on tarjolla satasen pari kalliimmalla.
Datsuni on mun ratsuni.
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Cumminsi käytti tuota 89-94, joten ei se ihan viimeisintä tekniikkaa ole kyllä.
Korvattiin sitten HX35:llä.
Pro HVM
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Onhan siellä noita HX kolmevitosiakin aina joskus.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

nokileka kirjoitti:niitä ei löydy holsteenin sivuilta, koska turbot on kivikauden ja viimeisen jääkauden väliseltä ajanjaksolta. noissa turboissa on onnistuttu yhdistämään huono herääminen vähäiseen tuottoon.

no, ehkä hieman liioittelin... mutta mutta... miksi tuhlata 400e museolaitteeseen, kun moderneja on tarjolla satasen pari kalliimmalla.
Onko nuo vielä kivikautisempia kuin nämä meidän nykyiset :eec:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”