7x15 vanteet

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
merca
Viestit: 5
Liittynyt: 28.7.2006 13:00
Paikkakunta: Ruotsi

7x15 vanteet

Viesti Kirjoittaja merca »

Ostin 7x15 vanteet ja nyt pitäis ostaa talvirenkaat. Osaako kukaan sanoa passaako 195 leveät renkaat vai onko 205 kapein leveys tällä vannekoolle?
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

dieselflosse
Herrasmies
Viestit: 523
Liittynyt: 22.11.2005 12:15
Paikkakunta: Nurmijärvi

Hassun näköiset

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Kyllä nuo 195:set passaa, mutta näyttää sellaisilta donitseilta. Itselläni on edessä talvifillarien osto samaiselle vannekoolle ja ajattelin mennä 205 60-sarjalaisiin...
Terveisin
Tero
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Mulla on 225/60 takana ja 195/65 edessä, kyseisenkokoisilla vanteilla.

Tuossa kuvassa eturenkaina on tosin vielä 205/60: KLIK
Ja toinenkin kuva.

Ei tuo 225 takanakki vielä liian leveä ole tuolle vanteelle. 195/65 näyttää ihan fiksulta sekin, siitä ei kylläkään kuvaa ole.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Sivonen kirjoitti:
Ei tuo 225 takanakki vielä liian leveä ole tuolle vanteelle..
Nauratti. :D Noo,kyllähän ne siihen vielä menee,mutta aika aku ankka malliahan ne on.

Itsellä on farkussa 185:set talvirenkaat 7" vanteella,eikä nekään liian kapeat ole :roll: 195 olisi minun mielestä sopivin...Jotenkin vain kammo liian leveisiin ja korkeisiin renkaisiin kapealla vanteella

:shout:
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

AM kirjoitti:Jotenkin vain kammo liian leveisiin ja korkeisiin renkaisiin kapealla vanteella
Juups, riippuu tietysti autostakin, minkälainen rengas sopii ja minkälainen ei. Tommonen 80-luvulta-aikamatkustanut-perä-korkeella-kromikaari-kumispoileri-tötterötukkakruiseri mikä mulla on, siihen sopii. Uudemman tyylisuunnan tuning-autoon ei.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Sivonen kirjoitti:
AM kirjoitti:Jotenkin vain kammo liian leveisiin ja korkeisiin renkaisiin kapealla vanteella
Juups, riippuu tietysti autostakin, minkälainen rengas sopii ja minkälainen ei. Tommonen 80-luvulta-aikamatkustanut-perä-korkeella-kromikaari-kumispoileri-tötterötukkakruiseri mikä mulla on, siihen sopii. Uudemman tyylisuunnan tuning-autoon ei.
Heheh,no joo,oikeassa olet.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”