Vuosia olen haaveillut 60-luvun kaksiovisesta ässästä ja nyt ajattelin vähän kartoittaa, että mistä niitä saa ja mihin hintaan. Missä haarukassa hinnat ovat ja mitä kannattaa maksaa? Varsinaiset projektit eivät kiinnosta, mutta jotain pientä laittoa voi olla. Budjetti tuskin riittää mihinkään loppuun asti entisöityihin.
Mikä näissä oli korimalli? W108, vai oliko se sedan?
Neliovisia riittää myynnissä ja hinnatkin ovat siedettäviä, mutta coupe on aina coupe....
e. unohtui mainita, että jenkkilamput on aika ehdottomat, mutta ei silti takerruta liikaa niihin, vaan pidetään keskustelu kiihkenä.
Ja tuossa olisi -78 SL450 from Ameerica, jonka tietty voisi antaa vaihdossa, mutta onko noiden hinnat samalla tasolla näiden Ässien kanssa, vai pitääkö henkisesti valmistautua maksamaan väliä?
Haaveissa 60-luvun coupe Ässä, mistä ja mihin hintaan?
Kokemuksesta voin kertoa, että tutki ekana varaosahinnastot, se auttaa aika paljon hankintapäätöstä tehdessä.
Halvin on valmiinna kallein.
Kotomaastakin löytynee kilpailukykyisyys yksilöitä.
Ulkomailta on tullut montakin siistin näköistä yksilöä, mutta kun on tutkittu tarkemmin, niin lasikuitupaikkauksia löytyy joka paikasta tai muita epämääräisyyksiä. Ruiskukoneisissa on monta hinnakasta komponenttia, jotka särkyessään lopettavat ajokauden lyhyeen.
Jos projektia etit silloin on avo paras vaihtoehto. sama työ, mutta lopputulos on vähintään 3 kertaa arvokkaampi.Muu tekniikka on yhtenevää normi w111 sedanin kanssa.
ei huono vaihtoehto ole Padoga eli W113
onnea etsinnälle ja en suosittele näkemättä ostamista ja jos menet katsomaan, ota joku joka näistä tietää jotain mukaan, muuten ostaminen on lottoamista ja yleensä käy huonosti.
Halvin on valmiinna kallein.
Kotomaastakin löytynee kilpailukykyisyys yksilöitä.
Ulkomailta on tullut montakin siistin näköistä yksilöä, mutta kun on tutkittu tarkemmin, niin lasikuitupaikkauksia löytyy joka paikasta tai muita epämääräisyyksiä. Ruiskukoneisissa on monta hinnakasta komponenttia, jotka särkyessään lopettavat ajokauden lyhyeen.
Jos projektia etit silloin on avo paras vaihtoehto. sama työ, mutta lopputulos on vähintään 3 kertaa arvokkaampi.Muu tekniikka on yhtenevää normi w111 sedanin kanssa.
ei huono vaihtoehto ole Padoga eli W113
onnea etsinnälle ja en suosittele näkemättä ostamista ja jos menet katsomaan, ota joku joka näistä tietää jotain mukaan, muuten ostaminen on lottoamista ja yleensä käy huonosti.
Hyviä pointteja. Täytyy vaan pitää mielessä, vaikka ulkomailta löytyisi kuinka hieno yksilö, niin kuvien perusteella ei kauppoja kannata tehdä. Kyllä fiksatusta rakkineestakin hienot kuvat saa.ranex kirjoitti:Kokemuksesta voin kertoa, että tutki ekana varaosahinnastot, se auttaa aika paljon hankintapäätöstä tehdessä.
Halvin on valmiinna kallein.
Kotomaastakin löytynee kilpailukykyisyys yksilöitä.
Ulkomailta on tullut montakin siistin näköistä yksilöä, mutta kun on tutkittu tarkemmin, niin lasikuitupaikkauksia löytyy joka paikasta tai muita epämääräisyyksiä. Ruiskukoneisissa on monta hinnakasta komponenttia, jotka särkyessään lopettavat ajokauden lyhyeen.
Jos projektia etit silloin on avo paras vaihtoehto. sama työ, mutta lopputulos on vähintään 3 kertaa arvokkaampi.Muu tekniikka on yhtenevää normi w111 sedanin kanssa.
ei huono vaihtoehto ole Padoga eli W113
onnea etsinnälle ja en suosittele näkemättä ostamista ja jos menet katsomaan, ota joku joka näistä tietää jotain mukaan, muuten ostaminen on lottoamista ja yleensä käy huonosti.
Pagoda on ehkä ykkösvaihtoehto, mutta liian kallis tähän väliin. Tuollainen W111 coupe olisi hyvä välimalli, mutta toisaalta onhan tuo nykyinen C107:kin hieno peli.
Täytyy katsella ja seurata tarjontaa. Alkaa tosin ajokausi olemaan jo lopuillaan tältä vuodelta...