Mystistä
Mystistä
Taannoin putosi secistä takapönttö Kehä III:selle. Parin viikon jälkeen alkoivat käyntihäiriöt. Tutkin virranjakajaa ja piuhoja, ei mitään näkyvää vikaa. Sitten aivan yllättäen auto sammui kesken ajon, hommasta selvisin, kun laitoin varasytkyboxin käyttöön. Hain sitten uuden Motonetistä (45,50€).
Toimii muuten hyvin, mutta tyhjäkäynti vaeltaa. Ja välillä, varsinkin kylmänä, tuntuu siltä, että kaikki pytyt eivät olisi tasa-arvoisia. Varsinaista nykimistä ei ole, mutta ihme tutina ja vatkaus.
Ja tänään lämppärin moottori lopetti toimimisen.
Johtuuko tämä kaikki siitä katkenneesta pakoputkesta?
Toimii muuten hyvin, mutta tyhjäkäynti vaeltaa. Ja välillä, varsinkin kylmänä, tuntuu siltä, että kaikki pytyt eivät olisi tasa-arvoisia. Varsinaista nykimistä ei ole, mutta ihme tutina ja vatkaus.
Ja tänään lämppärin moottori lopetti toimimisen.
Johtuuko tämä kaikki siitä katkenneesta pakoputkesta?
Re: Mystistä
Tuo on minun mielestäni mystistä Saako ässän sytkäpokseja 45 euroon Motonetistä? Vai ymmärsinkö jotakin väärin?Harri kirjoitti:...... laitoin varasytkyboxin käyttöön. Hain sitten uuden Motonetistä (45,50€).
Christine-tappaja-auto
Nyt se lämppärin moottori taas toimii, eikä tyhjäkäyntikään vaella niin paljoa, kuin aiemmin.
Korjaa näköjään itse itseään.
Joku yö kaikki ruostetäplätkin ovat hävinneet?
Korjaa näköjään itse itseään.
Joku yö kaikki ruostetäplätkin ovat hävinneet?
Re: Christine-tappaja-auto
itselläkin autona 380sel -82 ilman takapönttöä, viat korjaantuu yleensä/viimewistään parin päivän sisällä itsestään.... ruosteiden häviämistä myös odotellessa.... mutta mutta vosiko olla tyhjäkäynti moottorissa paskaa tai liiti hapettunut, itse joutunut koputtelemaan tyhjäkäyntimoottoria ja runkkimaan liitintä kertalleen (sammuttaa auton ainakin tyhjäkäynnillä jos ei toimi)... ja kerran oli ylijännitesuojareleessä jotain häiriötä----> kierrokset oli n.yli1000 välistä alle normaalin, mittaristossa ei toiminut kuin kello, vilkut ei toiminut ja auto käyttäytyi eri tavalla, koputtelemalla sekin hoitui...Harri kirjoitti:Nyt se lämppärin moottori taas toimii, eikä tyhjäkäyntikään vaella niin paljoa, kuin aiemmin.
Korjaa näköjään itse itseään.
Joku yö kaikki ruostetäplätkin ovat hävinneet?
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
Se rele tekee kummia juttuja, itsellä ei löytynytkään akun takaa vaan suleke poksissa....Sivonen kirjoitti:Jos sieltä ylijännitesuojarele löytyy (akun takana semmonen rele missä on sulake tai pari päällä), niin sitä voisi tutkia. Monesti nuo henkimaailmaan viittaavat ihme oireet ja nykimiset ei johdukaan kuun asennosta, vaan siitä releestä.
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
vaikeuttaahan tua.... no eipä tarvi ressailla ku korjaantuu ittestää... mut voipi olla juurikin se rele mikä sielä häröilee....Harri kirjoitti:Tänään ei ollut enää mitään vikaa missään. Hankaloittaa korjaamista tuollaiset viat, mitkä häviää ennen kuin ehtii tekemään mitään. Kuka sitä nyt ehjää korjailis.
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
mulla sama ongelma myöskin tuossa SEC:ssä, mutta ongelma korjaantui mulla painavalla kaasujalalla , myöskin huomasin sen että tämä vaellus esiintyi ainoastaan N-vaihteella, sitten kun laittoi D-vaihteen päälle ja piti autoa paikallaan niin vaellus loppui....
Tyhjäkäynti kun alkoi yhdellä levähdyspaikalla, luulin jo että moottori tekee taas tenän ja jäisin siihen paikkaan
Tyhjäkäynti kun alkoi yhdellä levähdyspaikalla, luulin jo että moottori tekee taas tenän ja jäisin siihen paikkaan
MB C126 380 SEC (seisonnassa)
Ex. W201 2.0B öljyvatkain
Ex. W201 2.0B öljyvatkain