Tyhjäkäyntiongelmia S:ssä

Vastaa Viestiin
MB 126/201
Viestit: 24
Liittynyt: 26.10.2010 19:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Tyhjäkäyntiongelmia S:ssä

Viesti Kirjoittaja MB 126/201 »

Ässän monien aiempien ongelmien lisäksi on jonkin aikaa vaivannut liian korkea joutokäyntinopeus - sekä kylmänä että kuumana > 1000 rpm, lisäksi vaeltaakin...Joskus on hetkiä, jolloin käynti inhimilliset n.750 rpm.
Talvisessa kaupunkiajossa mennään lähinnä jarrutellen ja kulutuskin tuosta suotta lisääntyy.
Seuraavat toimet on jo tehty:
- TK-moottori (uusi) vaihdettu viime kesänä
- tulpat ja v.jakajan kansi vaihdettu syksyllä
- tk.suuttimen ylijänn.rele vaihdettu myös
- b.pumppu levisi lokakuussa, vaihdettu, samalla tietysti myös suodatin

Paikkakunnalta löytyy tietääkseniseni Boschin testeri, kertoisikohan se mitään tässä vaivassa?

Auto on W126 260 SE -87, mittarilukema 605 000, vaihtokone 90-luvulta, otettu tuoreemmasta W201:stä
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tuliko käynti onkelma polttoaine pumpun vaihon jäläkeen :roll:
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Voihan se olla et kaasuvivusto ei palauta tarpeeksi pitkälle tai sit se vivuston "päässä" oleva mikrokytkin on vääntyny silleen et vivusto ei paina sitä pohjaan... :roll: Ittellä oli tenavassa sellanen onkelma kans et ei käyny kiekat ollenkaan alle tuhannen nii tutkin vivustoa ja sieltähän oli menny yks palautus jousi poikki... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”