W126 kehityshistoria ja vm muutokset

Vastaa Viestiin
Avatar
cupee
Viestit: 500
Liittynyt: 20.4.2006 12:38
Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki

W126 kehityshistoria ja vm muutokset

Viesti Kirjoittaja cupee »

Ennen kuin alan tekemään asian eteen enempää - onko meseläiset laittaneet jonnekin jo tällaista asia/faktatietoa? Esim. Mekkaan - kun en itse älynyt löytää sieltä. Se vaan tässä, kun eräs erittäin hyvä tuttavani on kiinnostunut hankkimaan SD:n niin aloin tutkimaan asiaa ja Daimler /Chrysler on koostanut todella tarkan kehityshistorian aiheessen liittyen, josta käy esille, että tekniikka on aina sen hetken todella viimeisen päälle etukäteen mietittyä ja kehittynyttä. Siis ihan vain näin heittona, että S /W 126 tekniikka nimen omaan moottoreita ei kandeisi mennä muuttelemaan toisiksi tai toisiin koneisiin, sillä vuosisarjojen sisällä olevat autot toimivat koknaisuudessaa ja ovat niin hienostuneita, että ei piotäisi mennä sorkkimaan, sillä toinen asia vaikutta toiseen. Mutta, jos tällaista ei vielä ole, niin katson jaksanko ja osaanko laittaqa faktatietoaja vaikka tänne, mutta mille palstalle voisi joku vaikka paljastaa. Eipäs nyt muuta.
Avatar
Erew126
Ässämies
Viestit: 389
Liittynyt: 22.10.2005 18:13

Viesti Kirjoittaja Erew126 »

Ehdottomasti infoa, tällainen kiinnostaa aina.
w126 300SE 1986
Avatar
cupee
Viestit: 500
Liittynyt: 20.4.2006 12:38
Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki

Jaahas

Viesti Kirjoittaja cupee »

että sitten ihan tälle palstalle? Palaan asiaan parin viikon kuluttua - olen nyt paljon poissa , mutta yritän välissä työntää linkin alkuperäislielellä, eli mersukielellä. Osaan saksaa - kun mua on kiusattu sillä pienen iän - se tuli luontaisetuna!
Avatar
rolle
Viestit: 247
Liittynyt: 28.3.2006 20:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Rapparista...

Viesti Kirjoittaja rolle »

Onko raportti jo valmis? Jos on, niin onko se julkaistu jossakin?
Pikkunen Seatti
ex 300D -90
ex 190D 2.5 -92 Avantgarde
Avatar
rolle
Viestit: 247
Liittynyt: 28.3.2006 20:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja rolle »

Samaa ihmettelen edelleen. :?
Pikkunen Seatti
ex 300D -90
ex 190D 2.5 -92 Avantgarde
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”