S260 ei ota kierroksia
S260 ei ota kierroksia
kuin 4000, jo 3000:n jälkeen alkaa hyytymään. Ikäänkuin sytytys ei siirtyisi aikasemmalle. Auto on siis S260 -84 mekaanisella ruiskulla, ajettu n. 240 tkm. Muuten toimii moitteettomasti, mutta on hengetön.
Jos paikallaan painaa kaasun pohjaan, kiekat pysähtyy 4000:n ja imusarjasta kuuluu satunnaisesti paukahtelua, kuin löisi vastaan.
Autossa oli 4 pyttyisen rajoitinrele ja se on vaihdettu 6 pyttyisen releeseen, mutta onko mosan ohjausboxikin mahdollisesti "epäsopiva"?
Mikä mättää?
Jos paikallaan painaa kaasun pohjaan, kiekat pysähtyy 4000:n ja imusarjasta kuuluu satunnaisesti paukahtelua, kuin löisi vastaan.
Autossa oli 4 pyttyisen rajoitinrele ja se on vaihdettu 6 pyttyisen releeseen, mutta onko mosan ohjausboxikin mahdollisesti "epäsopiva"?
Mikä mättää?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Mulla aikanaan tenavasa oli samanmoinen ongelma et ei ottanu kiekkoja ku 4000 rpm ja sillon löyty vika bensapumpusta...
Alko jumittaan ja ei sen jälkeen enää soppa riittäny.. 


Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Liittyisin noihin touhottajan ja RoopeK kommentteihin kannattaa varmistaa polttoaineen saanti. Tietty voisi tarkistaa tulpat ja jos ei ole vaihdettu aikoihin niin vaihtaisi ne. Hyytyykö ajossa täysin kun painaa kaasun pohjaan? Jos muutoin on nätti tyhjäkäynti, niin kuullostaisi polttoaineen paineen alhaisuudelta. Veljen autossa oli sama vika Opelin Commussa johon oli vaihdettu senattorin kone polttoainepumppu kun alko olla viimeisillä, niin ei ottanu kierroksia enään.
W126 V8
No nyt alkoi tietäjät heräämään, liekö lähestyvä wappu syynä.....
Osanumeroita en nyt just saa, mutta kokeilin samanlaisen kiesin ecu-yksiköllä ja tulos oli sama.
Mekaaninen ruisku, onko tuossa ruiskunohjausboxia, ei kai?
Pyörijä sekä kansi vaihettu, tulpanjohdot ja tulpat vaihdettu, b-pumpun rele vaihdettu, kiroiltu hieman, suodatin vaihdettu.
Kierrokset hyppää nopeasti 3000:n, sen jälkeen nousee hitaammin 4500:n ja eipä siitä paljon nouse, ei viitsi vinguttaa montaa sekuntia kerrallaan. Ajossa ei kiekat nouse juuri yli 3000:n jonka jälkeen ikäänkuin voima loppuu.
Bensiinin saanti tai sen puute voisi olla syynä, sitä täytyy seuraavaksi syynätä.
Osanumeroita en nyt just saa, mutta kokeilin samanlaisen kiesin ecu-yksiköllä ja tulos oli sama.
Mekaaninen ruisku, onko tuossa ruiskunohjausboxia, ei kai?
Pyörijä sekä kansi vaihettu, tulpanjohdot ja tulpat vaihdettu, b-pumpun rele vaihdettu, kiroiltu hieman, suodatin vaihdettu.
Kierrokset hyppää nopeasti 3000:n, sen jälkeen nousee hitaammin 4500:n ja eipä siitä paljon nouse, ei viitsi vinguttaa montaa sekuntia kerrallaan. Ajossa ei kiekat nouse juuri yli 3000:n jonka jälkeen ikäänkuin voima loppuu.
Bensiinin saanti tai sen puute voisi olla syynä, sitä täytyy seuraavaksi syynätä.