260se vm.88 ottaa aamukännejä
260se vm.88 ottaa aamukännejä
Morjes. Täällä tämmönen aloitteleva mersumies tuskailee papan perintöhelmen kanssa. Aamustarttin jälkeen kierrokset vaeltaa ja kaasuun koskettaessa alkaa röpellys ja tulee mustaa putkesta. Kaasulla herkuttelemalla jos saa kierrokset neljään tonniin ilman että se sammuu niin sitten alkaa ehkä käymään paremmin. Pienen ajon jälkeen kun sammuttaa ja odottaa hetken vika saattaa korjaantua tai sitten ei. Välillä menee koko päivä sammuillen ja joskus taas kuutonen kehrää kuin uutena. Olisko ideoita?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Jakajan kansi, pyörijä, tulpat ja johdot on vaihdettu kymppitonnin sisällä. Jotenkin toi tauti viittais enemmänkin tonne bensa puolelle. Ja ittekin aattelin just tota kylmäkäynnistyshässäkkäpuolta, mutta tää saksalainen hienostuneisuus (monimutkaisuus) menee tällaselta aloittelijalta välillä vähän yli hilseen. Mitenköhän sitä pystyis tarkisteleen tota "ryyppy"puolta. Se vaan tuntuis aika loogiselta, koska laihalla se ei ainakaan käy mustan savun määrästä päätellen. Ja oikein pahan rökellyspäivän huomaa myös bensamittarista.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Hu hu. Tuli tänään syvennyttyä taas Mesen käyntihäröilyyn. Löytyi yksi katkennut alipaine muoviputki ja Lisäilmaventtiilin letku oli juuresta halki. No meikä oli ihan innoissaa,että löytyhän se vika. No uutta letkuahan ei tähän hätään tietenkään saatu joten suomalais ugrilaista väliaikaispatenttia kehiin. vulkanoituvaa teippiä, sikaa ja klemmaria ja varmasti ei vuoda. No vikahan ei korjaantunut päinvastoin tyhjäkäynti aaltoilee ehkä enemmän. Tää nostaa nyt kädet pystyyn ja laittaa Mersun talvi teloille. Tarvii kattella kaikessa rauhassa talven aikana, jos sitten kesällä pääsis taas Mersuileen.
Omassa 2.6 tenavassa tyhjäkäynnin aaltoilu loppui kun stumppasin lisäilmaluistilta eli tyhjäkäyntimoottorilta ruiskun määräjakajan kumikaukalon kylkeen tulevan putken tiiviimmin kiinni kaukalon kylkeen..
Paas kurkaten, saattaa höriä ilmaa sitä kautta, omassani oli se reikä jo ihan soikea.
Vaihdoin myöhemmin ko kumikaukalon, nyt käy tosi nätisti tyhjäkäyntiä.
Paas kurkaten, saattaa höriä ilmaa sitä kautta, omassani oli se reikä jo ihan soikea.
Vaihdoin myöhemmin ko kumikaukalon, nyt käy tosi nätisti tyhjäkäyntiä.
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
Nii eilen kun innostuin siitä haljenneesta letkusta en viitsinyt purkailla sen enempää,mutta vähän hypistelin sitä kumikaukaloa niin on se kyllä aika korpun tuntuista tavaraa. Melkein vois olla viisasta vaihdella noi kumiosat kuohkeempiin. Aika on varmaan tehnyt tepposensa koska kaikki kumiosat konehuoneessa tunttuu lähinnä muovilta. Vai kuuluuko Mesessä olla materiaali hivenen kovempaa? Saakohan niitä uutena mistään ja mihin hintaan vai meneekö hyvien käyttäreiden metsästykseen?