Se on siis se King capin manttelinperijä. Sellanen pick up tatsuni.
Aika Helevetin hienokin se on. Kirjotan koeajo raportin kun vaan ehin / saan aikaseksi.
Mutta mennäänpäs asiaan. Minä oon tuon mun enon sellanen "hovimekaanikko".
Se luottaa minuun kun tautiin jne..
Mutta oikeesti siis. Huomenna pulttaan tuohon kärryyn kiinni karjapuskurin, aurinkolipan ja muuta custom-tilpehööriä. (koskas mennään asiaan ?)
No asiaan mennään nyt. Tuo uusi auto, huomenna aion myös pestä ja vahata sen. Mitä tuotteita käytän
 
 Nyt ei ole kyse tuotteiden hinnasta, vaan mikä on paras
 
 Millä käsitellä uuden auton pinta?
Mikä on paras käsittely?
Rajataan hiukan aihetta. Asetetaan pikku pikku reunaehto... mikä ois paras käsittely minkä voi tehdä yhen päivän (=12 tuntia) aikana.
Neuvoja antakaa mulle, oi suuret gurut


 
 

 
 

 Jäsen Benzo kertoili eräässä topikissa näistä glymin vahojen kuivumisajoista, itsekkään en pitänyt auto-glymin vahoja ennen mitenkään erityisen hyvinä, kun en osannut käyttää niitä.
 Jäsen Benzo kertoili eräässä topikissa näistä glymin vahojen kuivumisajoista, itsekkään en pitänyt auto-glymin vahoja ennen mitenkään erityisen hyvinä, kun en osannut käyttää niitä.   
  







 Meinasi vielä unohtua...
 Meinasi vielä unohtua...  Kun laittaa Paint Sealantin ensimmäisen kerran niin pinnasta pitää saada kaikki vanhat aineet pois. Mutta sama taitaa päteä kaikkiin vahoihin, eihän ne vanhaan vahaan tartu.
  Kun laittaa Paint Sealantin ensimmäisen kerran niin pinnasta pitää saada kaikki vanhat aineet pois. Mutta sama taitaa päteä kaikkiin vahoihin, eihän ne vanhaan vahaan tartu.