Heh, naurattaa noi kommentit, melkonen ralliauto yms... Ja taitaa ralliautos olla aika iso kone... Heh, eiköhän tollasen turbo ole jopa pieni ralliautoon, riippuen toki kaivinkoneen koosta, mutta ei noissa peruskoneissa kait kauhiasti tehoa ole eikä isoa konettakaan, mehulinkojahan noi vaan on.
Nii, ja kun eihän se koneen koko turbon kokoa kerro... -.-
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
vanhemmissa työkoneissa ahtimet oli ainakin mitoitettu niin ettei pakopaineesta ainakaan ollut riesaa. Julmetun kokoinen pakopesä ilman hukkaporttia ja pieni kompurasiipi.
Ei mitään ihanne ahtimia virityskäytössä, toki hinta-laatusuhde on kohillaan.
Uudemmassa kalustossa sitten voi olla asiat paremmin. Monen isomman kaivinkoneen konehuoneesta löytyy esim. cumminssia niin siellä voi olla ihan käyttökelpoisiakin holsetteja
Tasakierros moottoreita yleensä työkoneet jolloin pakopesät suhteellisen isoja. Poikkeuksia tietenkin että löytyy hx35 14 ja 16 pesillä jotka sopivia moniiin "ralliautoihin"