320ce ostamassa
320ce ostamassa
Elikkäs mitäs kannattas tarkastaa kyseisestä vehkeestä? onko mahdollisesti arkoja kohtia jotka maksaa korjata älytttömästi. jotain olen kuullut puolista/puolanjohdoista? omistajien kokemuksia? 320 tais korvata 300 24v:een kumpi parempi? olisin syvästi kiitollinen tiedoista koska olen päättänyt vakaasti ostaa 320ce vm93 

-
- aktiivimeseläinen
- Viesti:
Paremmuudesta sen verta että eiköhän sen 320:n pitäisi olla pare,pi. Eikö se ole olevinaan se parranneltu versio.
Eli nykyään hyvät ja huonot ovat yksilökohtaisia, kun kyseessä on vanha
300CE-12, 300CE-24 tai 320CE, sillä vanhuus ja huoltojen väliin jättäminen tekee tehtävänsä. Huonosti ja hyvin pidettyä ei voi verrata keskenään..
tarkistuksen kohteita löytyy etu ja takapuskurin välistä. Lopuksi tarkasta puskurit
Onnea kaupoille. Tunteella nuo ostetaan.'
Ps japanista löytyy niitä hienoja malleja jos ei ole lompakosta kiinni nämä jutut... Jos on lompakosta kiinni jutut niin älä osta moista, syökin paljon..
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/527867/988509/
Jos on liian kallis, niin minullakin olis kyllä myynnissä halvempi 300CE-24 jota on rahalla laitettu (noin 10 000e edestä 2 vuoden aikana), tietysti ei ole 320 ja vm93...
Eli nykyään hyvät ja huonot ovat yksilökohtaisia, kun kyseessä on vanha
300CE-12, 300CE-24 tai 320CE, sillä vanhuus ja huoltojen väliin jättäminen tekee tehtävänsä. Huonosti ja hyvin pidettyä ei voi verrata keskenään..
tarkistuksen kohteita löytyy etu ja takapuskurin välistä. Lopuksi tarkasta puskurit

Ps japanista löytyy niitä hienoja malleja jos ei ole lompakosta kiinni nämä jutut... Jos on lompakosta kiinni jutut niin älä osta moista, syökin paljon..
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/527867/988509/
Jos on liian kallis, niin minullakin olis kyllä myynnissä halvempi 300CE-24 jota on rahalla laitettu (noin 10 000e edestä 2 vuoden aikana), tietysti ei ole 320 ja vm93...
220.128 Black devil
320:n paras etu 300-24:än verrattuna on parempi vääntö varsinkin alemmilla kierroksilla, maksimivääntökin 320:ssa on 45 Nm parempi. Teho on molemmissa sama. Tuon vääntöeron todella huomaa käytännön ajotilanteissa, molemmilla malleilla olen ajanut ja itsellä on nimenomaan tuo "huonompi" 300-24.
320:ssa voi olla johtosarjojen kanssa murheita, 93-95 vuosimalleissa tunnetusti johdot saattavat olla ´hapertuvaa´ mallia. Toisaalta olen kyllä kuullut ko. vuosimallien 320 malleista joissa alkuperäiset johdot ovat hyvässä kunnossa.
320:ssa voi olla johtosarjojen kanssa murheita, 93-95 vuosimalleissa tunnetusti johdot saattavat olla ´hapertuvaa´ mallia. Toisaalta olen kyllä kuullut ko. vuosimallien 320 malleista joissa alkuperäiset johdot ovat hyvässä kunnossa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- Easy Rider
- hupimestari
Justiinsa tuollasen -93 mallin 320:sen koneen laitoin 190E:hen. Koneen johdot oli hapertunut silpuksi, uusi satsi olisi maksanut Vehossa 1050e listahintaan. Köyhänä piti sitten tehä ite uudet piuhat. Vääntö ja käyttökierrokset on tosiaan ihan omaa luokkaansa 300-24:n verraten, huipputeho on sama mutta isommassa 1000rpm alempana. Moni rojektia seurannut on kehunut 320:sen kantta kestävämmäksi kuin 300-24:n, tiedä sitten.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
no juu kyl tässä on tunteet pelissä ja pahastikkin
eli tommosta oon kyl pienen ikäni himoinnu ja olis tarkotus hommata moinen. polttoaineen kulutus ei silleen pelota koska kilometrejä tulee suht vähän ja jäähän mulle tenavatähti jos kulutus käy ahistaa ja jos ahistais niin en ois kyl ikinä mersuilla ajellu
toi sun 300 on kyl siisti, oon nettiautossa katellu sitäkin
jos ei sopivaa 320 löydy niiiin voisin ottaa yhteyttä